sobota, 2 kwietnia 2016

Kosmetyki Bond Seria sport Pianka do golenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o piance do golenia dla mężczyzn 3w1 Sport, jaką otrzymałam od firmy Bond.



Innowacyjna formuła pianki zapewnia idealny poślizg maszynki i dokładne golenie bez podrażnień.
Pianka zawiera 3 składniki aktywne, co sprawia, że skutecznie odświeża i orzeźwia skórę w trakcie golenia. Maszynka ma doskonały poślizg, a co za tym idzie golenie jest szybkie i bez przykrych niespodzianek w formie zacięć.

Jest bardzo delikatna dla skóry, nie powoduje podrażnień, zaczerwienienia czy innej reakcji alergicznej.

Bardzo dobrze się ją rozprowadza i jest wydajna.

Pianka ma bardzo ładny, orzeźwiający zapach, który pozostaje na skórze dość długi czas.


Mój tester, czyli mąż twierdzi, że pianka jest bardzo dobra i poleca.






Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Wydajna.
·      Nie podrażnia.
·      Sprawia, że maszynka ma dobry poślizg.
·      Nawilża.
·      Ożeźwia.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Bond oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Mój mąż ma ją , stosuje i jest meeega zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonda znamy i jest ogolnie super☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię,lubię,lubię i lubię.Chociaż dawno u NAs w domu Bonda nie było:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też kupiłam Bonda do golenia i jak na razie jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla męża on pianek używa :) i ma wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. JEST SWIETNA WYDAJNA I NIEPODRAZNIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm no u mnie w domu mężczyzny brak Synus za młody jeszcze a na znalezienie męża to juz nawet nie liczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Bonda zdają egzamin,tak przynajmniej twierdzi mój luby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrałam ją mojemu mężczyźnie i chwali sobie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebiańska pianka :) Wypróbuje na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. seria bardzo fajna polecam ja kazdemu panu Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mąż nie przepada za tą firmą, ale słyszę o niej same pochlebne opinię chyba czas spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię i często zaopatruję swoją kosmetyczkę pianką od Bonda

    OdpowiedzUsuń
  14. mój tata jej używa, jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń