niedziela, 10 kwietnia 2016

Kosmetyki Bond Seria Spacequest Pianka do golenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o piance do golenia Spacequest, jaką otrzymałam od firmy Bond.





Pianka posiada trzy składniki aktywne – wodę termalną, pantenol i alantoinę, dzięki nim nadaje się do bardzo delikatnej skóry z skłonnościami do podrażnień, ponieważ nie tylko jest delikatna dla skóry, ale również łagodzi podrażnienia.

Testowaniem pianki zajął się dziadek, które ma dość dużo lat na karku. Bardzo chwali sobie łatwość aplikacji pianki oraz fakt, że maszynka ma bardzo dobry poślizg, dzięki temu, nawet on z już nie takimi precyzyjnymi ruchami goli się bez zacięć.

Skóra po goleniu jest nie tylko gładka, ale i miękka, delikatna i bardzo dobrze nawilżona.

Zapach ma ładny, męski, intensywny, na skórze pozostaje dość długo po goleniu.


Dziadek z pianki jest bardzo zadowolony i poleca.









Zalety:
·      Ładny, długotrwały zapach.
·      Łatwa aplikacja.
·      Delikatna dla skóry.
·      Sprawia, że maszynka ma bardzo dobry poślizg.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Bond oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Testowaliśmy i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do skóry wrażliwej...w takim razie mój mąż musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny rewelacyjny produkt Bonda :) w końcu to Agent 007 :) Kupię mężowi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest i dlugo zapach trzyma ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. żona podarowała ten cudny zestaw na Walentynki, wygrany w konkursie właśnie na tym fanpage! Mogę z czystego serca, polecić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten niezawodny Bond,chyba nas prześladuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. agent Bond ;-) jest świetny godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  8. super włąśnie tata ma krem do golenia bo on nie uznaje pianki. Powąchałam by zobaczyc zapach i jak tylko znajdę gdzieś piankę od razu kupuję mężowi bo ma obłędny zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam piankę Bonda co prawda inną ale jest ok, myślę, że ta musi być super

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha rajdowy dziadek :D extra ... bond ogólnie ma dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pianka.Mąż ma różne kosmetyki Bonda,mój tata też coś ma tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wypróbuję z wielką checią lubie kosmetyki Bonda

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używaliśmy takiej pianki, ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam takiej w domu ale z pewnością zaciekawi męża

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mężczyzna ma i chwali ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pianka, jak pianka - bez szału

    OdpowiedzUsuń