czwartek, 17 marca 2016

Wydawnictwo Literka Książka pt.: „Malowanka malucha" - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowankach malucha, jakie otrzymałam od wydawnictwa Literka.





Malowanka malucha jest w 4 częściach, ja do testów otrzymałam część 2, 3 i 4.

Każda z nich zawiera duże obrazki bez drobnych elementów, co sprawia, że doskonale nadają się, jako pierwsze malowanki. Do ich kolorowania można używać zarówno kredek ołówkowych jak i świecowych czy farb, jednak nie polecam flamastrów i długopisów, ponieważ przebijają na drugi rysunek.

Obrazki są podpisane, co daje nam możliwość nauczenia dziecka nazw kolorowanych przedmiotów, a starszego malucha literek.

Jedna książeczka zawiera 16 stron, co daje nam duże pole do popisu dla małego artysty.

Z tyłu książeczek znajdują się obrazki do wycięcia i układania.

Proste obrazki idealne dla maluszków, polecam J.







Zalety:
·      Proste obrazki bez szczegółów.
·      Można używać kredki ołówkowe, świecowe oraz farbki.
·      Dużo stron.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Literka.



Malowankę malucha znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wygląda super a my póki co nie używamy flamastrów więc jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega bombastyczne ,dla NAs w sam raz,bo kochamy malować.Często zasiadamy wieczorem przed kolacją i razem kolorujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ... jak każe malowanki przebijają jak się je maluje pisakami :) aaa szkoda mogli by coś takiego lepszego wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książeczka, Właśnie takiej szukałem

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie takie duze malowanki maly szkrab ma pole popisu Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężarówka jest bajeczka :) i inne obrazki muszą być fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że czytasz w myślach :) Szukałam malowanek dla Tosi i Twoja opinia jak znalazł :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne dla mojego Mikołajka.Duże obrazki z pewnością nie będą sprawiały mu trudności.

    OdpowiedzUsuń
  9. w sam raz dla mojego Jasia który dopiero uczy się rysować

    OdpowiedzUsuń
  10. synek zaczyna uczyc się i interesować kolorowankami coś w sam raz dla niego

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój syn ma 9 lat Ale to dopiero pierwszy rok kiedy próbuje kolorowac Kupilabym

    OdpowiedzUsuń