sobota, 5 marca 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Szynka Polska - OPINIA

Zapraszam na opinię o szynce polskiej, jaką otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.





W nie dużym, plastikowym opakowaniu znajdziemy szynkę w ilości idealnej na dwie duże bułki. Taka szyneczka doskonale zdaje egzamin na wyjeździe, w delegacji czy na sytą kolację\śniadanie dla jednej osoby.

Znajdziemy w niej bardzo małe ilości tłuszczu, co dla mnie jest ogromną zaletą, ponieważ za nim w konserwach nie przepadam. Szyneczka otoczona jest galaretką, lekko słoną, którą osobiście uwielbiam.

 Bez problemu się kroi, nie rozlatuje się, jak co niektóre, a więc na kanapce mamy smacznie wyglądające plasterki.

Mnie smakuje i dlatego Wam polecam.







Zalety:
·      Mało tłuszczu.
·      Sporo galaretki.
·      Smaczna.
·      Można kroić w plastry.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. LUBIE TAKIE PROSTE ROZWIAZANIA JAK DLA MNIE PYSZNA NA KANAPKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj takie coś to ja lubię :) Nawet mi galaretka nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  3. w sam raz w podróży albo dla męża w delegację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy mam lenia w kuchni takie rozwiązanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak juz ja mam to zjadam ze smakiem synek lubi zjesc ja sama bez buly polecam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebo w gębie! Potwierdzam przepyszna, a porcja idealna do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego typu produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę,że i mnie zasmakowałaby szyneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba takiej jeszcze nie próbowałam ... zawsze mam obawy czy faktycznie będzie dobra ... trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że nie ma duzo tluszczu bo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że nie ma duzo tluszczu bo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za takim, ale ta wygląda smakowicie, może czas wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sam raz dla mnie na kanapki do pracy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, że jest na jednorazowe zjedzenie :) ponieważ czasem można nie mieć warunków do przetrzymywania w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie super Ostatnio raz w miesiącu robię zapasy żywnościowe aby niczego nie zabrakło jak pieniądze się kończą i konserwy tez kupuje bo dłużej mogą postać w lodowce

    OdpowiedzUsuń