piątek, 25 marca 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Szynka drobiowa mielona - OPINIA

Zapraszam na opinię o szynce drobiowej mielonej, jaką otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



W niedużym opakowaniu znajdziemy 110g szynki. Porcja idealna na kanapki dla męża do pracy, nie mam problemu, że zostaje „na później” i się psuje.


W szynce nie znajdziemy tłuszczu, co dla mnie jest ogromną zaletą. Jest delikatna w smaku, otoczona smaczną galaretką.


Można ją bez problemu kroić, co moim zdaniem jest dużą zaletą, wygląda dużo estetyczniej na kanapce niż rozsmarowana.

Moim zdaniem jest smaczna i polecam.






Zalety:
·      Smaczna.
·      Porcja idealna na jeden raz.
·      Można kroić.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Musiałaś dziś :) smaka narobiłas a dzis bez mięska

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mini szyneczki,mini konserwy.Poręczne,szybko się zjada,idealne na biwakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhaha :D szyna rządzi :D Ty wiesz jak podgrzać atmosferę heheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie na kanapki do pracy z checią posmakuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Szynkę mieloną wolę wieprzową od drobiowej.Może jednak ta przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam smakowicie a ja tak glodna jade z pracy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna porcja, fajnie, bo nigdy się nie zmarnuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Do pracy, na wycieczkę i w domowym zaciszu- ważne że smaczna

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda nie przepadam za takimi, ale czasami warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja i dzieci bardzo bardzo lubimy

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała na każdą chwilę dla łakomczuszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie takie szyneczki ale do tej pory jadłam z innych firm. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń