środa, 2 marca 2016

SmakMAK Galaretka drobiowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o Galaretce drobiowej, jaką otrzymałam od firmy SmakMAK.




W galaretce znajdziemy dużą ilość kurczaka, co dla mnie jest ogromną zaletą. Prócz niego są też warzywa, samej galarety (takiej pustej) jest bardzo mało.

Smak ma bardzo dobry, jest idealnie doprawiona. Nie za ostra, nie ma potrzeby dodawania octu, co mile mnie zaskoczyło.

W opakowaniu znajdziemy ilość, która spokojnie starcza na dwa razy.

Moim zdaniem jest wyśmienita i zdecydowanie polecam J.







Zalety:
·      Smaczna.
·      Nie ma potrzeby oddawania octu.
·      Dużo kurczaka i warzyw.
·      Porcja wystarczająca na dwa razy.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę SmakMAK oraz na FB.

24 komentarze:

  1. Coś dla mojego męża co prawda zawsze jada galarety wieprzowe ale może i takiej spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie ale ja nie jestem za galaretkami choć jak dobre to zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam galaretki,wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm jak na oko wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię galarety drobiowej i nawet tak smacznie wyglądająca nie zachęci niestety mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. to już szykuję ocet i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo narobiłaś mi takiego apetytu,że powinnaś się wstydzić :P Ja jestem na diecie i pokusy mnie nie wskazane

      Usuń
  8. uwielbiam galaretke jest pyszma czasem kupie taka gotowa ale wole jak sama zrobie ta wyglada apetycznie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobimy na dniach wyglada pysznie

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm ja galaretę robię sama :) jeszcze nie próbowałam nigdy kupowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślinka cieknie na sama myśl o tych rarytasach

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię i to bardzo,to są moje ulubione smaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimne nóżki jak to w moich rejonach się zwie. Wyglądają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za galaretami ale ta wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda apetycznie i dużo tu wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moje smaki, ale rozumiem, że komuś mogą odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeden z produktów,który kupuje a nie robię sama Z chęcią spróbuje bo bardzo Lubie Jak mama żyła to robiła pyszna a ja jakoś nie robię

    OdpowiedzUsuń
  18. musi byc pychotka uwielbiam takie galaretki pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest masakra a nie galareta ������

    OdpowiedzUsuń
  20. No potwierdzam kurczak dobry i duzo, na kwasnosc tez OK, mieso miekkie i zdaje sie dobrej jakosci (nie jakies resztki i z posmakiem jak w niektorych innych)

    Ale warzywa to masakra
    Sama marchewka i to tyle ze kot naplakal... DO tego jest bez smaku, jakby jesc papier

    Prosi sie mniej kurczaka, a przelamac kwasny smak kukurydzą (i to dobrej jakosci-slodka), groszkiem i innymi warzywami

    Wtedy faktycznie 9/10, tak to 4.5/10

    OdpowiedzUsuń
  21. Ocet 4/10 pietrucha z mrożonki 9/10, galareta niesmaczna - długoterminowy półkoleżacz. To nie jest zły, toksyczny produkt - to jest po prostu niesmaczne.

    OdpowiedzUsuń