wtorek, 1 marca 2016

Sklep Fanex Majonez dekoracyjny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Majonezie dekoracyjnym, jaki otrzymałam od firmy Fanex.


Majonez mieści się w szklanym słoiczku o pojemności 450g.

Ma gęstą, kremową, puszystą konsystencję, a to sprawia, że doskonale nadaje się do dekorowania kanapek, sałatek i wszystkiego innego, do czego używamy majonezu. Nie sprawi, że potrawa nie zrobi się wodnista. Dla mnie to bardzo duża zaleta.

Smak ma bardzo dobry. Jest łagodny a jednocześnie nie mdły, co rzadko idzie z sobą w parze w majonezach.

U mnie zdał egzamin na 6 i polecam.







Zalety:
·      Gęsta, kremowa, puszysta konsystencja.
·      Delikatny smak.
·      Nie jest mdły.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.



Majonez dekoracyjny znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. oj fajnie akurat zbliżają się święta gdzie majonez będzie podstawa wielu dań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że nie znam gdyż przywykłem i polubiłem nasz rodzimy koncern i stamtąd zawsze majonez gości na moim stole, nie mniej jednak dobrze znać,że inny może być również dobry i z pewnością skosztuję, zwłaszcza, że jak tu Pani wyżej zauważyła Wielkanoc zbliża się małymi kroczkami a w ten Świąteczny czas majonez idzie w dużych ilościach

    OdpowiedzUsuń
  3. idą Święta Wielkanocne więc dobry majonez jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie miałam jeszcze takiej przyjemności żeby go wypróbować ... ale obiecuję poprawę ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Mężem jesteśmy dozgonnie wierni firmie winiary i helman's.U nas majonez zawsze byl jest i bedzie😉

    OdpowiedzUsuń
  6. moja córcia uwielbia majonez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo tylu pochwal zostaje przy swoim ulubionym Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie boję się zmian i może wypróbujemy, ale trudno będzie przebić ten co zawsze jest w lodówce,zwłaszcza, że już nie jeden próbowaliśmy i zawsze nasz jest nr 1 -jak to w reklamie Dobre pomysły lepszy smak

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie króluje tylko jeden majonez Winiary ewentualnie Pomorski.Ciężko się przestawić jeśli się przyzwyczaiło do jednego.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam majonez każdy ma swój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w domu majonez to podstawa wielu dań

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak majonez to tylko Kielecki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam juz w auchanie ich produkty i powoli kupuje i testuje również

    OdpowiedzUsuń
  14. majonez uwielbiam ale zazwyczaj robię go sama, ale gdy nagle się skończy to kupuje taki gotowy. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń