niedziela, 6 marca 2016

Prestige Primed & Ready Eye Primer - Baza pod cienie - OPINIA

Zapraszam na opinię o Primed & Ready Eye Primer - Bazie pod cienie, jaką otrzymałam od firmy Prestige.



W niedużym, praktycznym opakowaniu znajdziemy 15 ml bazy, które starczają na długi czas, ponieważ jest bardzo wydajna.

Konsystencję ma lekką, kremową, bardzo łatwo się ją aplikuje.

Jest bezzapachowa.

Baza bardzo skutecznie przedłuża utrzymywanie się cieni na powiece, takie najzwyklejsze, które wcale się nie utrzymują, potrafią pozostać przez kilka godzin w nienaruszonym stanie, gdy najpierw użyję bazy. Zapobiega zbieraniu się cieni w załamaniach, ukrywa niedoskonałości, przebarwienia oraz wyrównuje kolor powieki. Daje miękkie, matowe wykończenie, a także ułatwia aplikację i blendowanie cieni.

Moim zdaniem ma świetne działanie i jest skuteczna, polecam.







Zalety:
·      Nieduże, wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.
·      Zdecydowanie przedłuża trwałość cieni.
·      Ułatwia aplikację i blendowanie cieni.
·      Daje miękkie, matowe wykończenie.
·      Zapobiega zbieraniu się cieni w załamaniach.
·      Ukrywa niedoskonałości.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Prestige.

21 komentarzy:

  1. Oj cos dla mnie choć mam swój sposób to jednak wymaga poprawek a mam doś tłusta cere na czole i tym samym ciężko utrzymac cie=nie

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE ZNALAM WCZESNIEJ ALE CHETNIE POZNAM

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna rzecz muszę wypróbować, szczególnie podczas np. wesel

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej firmie ale brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna sprawa,chyba zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj ja mam wiele cieni pod oczyma, zwłaszcza, że nie wiem co to pełny sen . Ale za to mam słodkie buziaczki z ranka od Dzieciaczków

    OdpowiedzUsuń
  7. same zalety chce go miec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda się nie maluję, ale przypomniała mi się historia za czasów studenckich, kiedy to jeden z kolegów się żeni i na wieczorze kawalerskim za bardzo zaszalał. Rankiem obudził się z wielkim limem pod okiem- zapewne gdyby znał taką bazę wyglądałby lepiej za swoim ślubie, który był tydzień później.

    OdpowiedzUsuń
  9. o super to cos dla mnie, ja mam czasem po nieprzespanych nocach takie worki, że hej, na pewno by mi się przydał taki kremik

    OdpowiedzUsuń
  10. Rano wyglądam jakbym balowała całą noc- wypróbuję, może to mój lek na zły wygląd

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kosmetyk,który każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę że baza spodoba się tutaj paniom

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się taka baza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kosmetykami u mnie tak, że wiem co bym chciała ale nie chce mi się szukać To jest właśnie taki produkt Super, że trafiłam na ten post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam tej bazy, ale już widzę, że pewnie się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przydatne każdej kobiecie, muszę sobie kupić bo mój się już skończył. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń