sobota, 6 lutego 2016

SmakMAK Pierogi z serem - OPINIA

Zapraszam na opinię o pierogach z serem, jakie otrzymałam od firmy SmakMAK.

przepraszam za jakość zdjęcia ale nie było mnie jak paczka doszła
i mąż robił tabletem :(


W opakowaniu znajdziemy dość sporą ilość małych pierożków. Ich wielkość sprawia, że świetnie mieszczą się w buzi w całości.

Smak mają dość dobry, są łagodne, nie słodkie.

Ciasto jest średniej grubości, dobre.

Wystarczy je ugotować by obiad był gotowy, to świetne rozwiązanie, gdy nie mamy czasu na lepienie, farsz itp.

Czyżby pierogi doskonałe? Niestety nie L, dla mnie jest trochę za mało sera w nich, gdyby było więcej byłyby idealne.

Uważam, że pierogi są dobre i na pewno czasami po nie sięgnę.






Zalety:
·      Dość smaczne.
·      Łagodne.
·      Niewielkie.
·      Wystarczy ugotować.






Wady:
Trochę za mało sera w jednym pierogu.




Moja ocena – 7\10




Serdecznie zapraszam na stronę SmakMAK oraz na FB.

23 komentarze:

  1. O dobre kupne pierogi trudno :) a jak się już znajdzie to masz super obiad

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pierogi z serem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. a myślałam że więcej nie zajrzysz (nie używamy tu pan pani jak przeszkadza pisać) :)

      Usuń
  4. Firma znana i masz racje za malo tam sera ale i tak je czasem kupuje gdy niemam czasu na lepienie

    OdpowiedzUsuń
  5. z serem najlepsze, szkoda że trochę mało sera
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakosc zdjecia nie wazna wazne ze w miare sie sprawdzily.uwielbiam pierogi z miesen

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, o pierogi kupne, które byłyby i dobre- trudno. Najlepsze są babuni :) ale powiem szczerze że znalazłam jedne prawie idealne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi narobiłaś smaka :) Wyglądają apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię z białym serem, ale musi być dużo, fajne, warto próbować

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest świetne rozwiązanie na szybki obiad.Wolę z kapustą i grzybami ale raz na te skusić się można.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też lubię pierogi z białym serem choć takich jakie robiła moja babcia nikt nie potrafi zrobić

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię z serem i jak jest dużo nadzienia

    OdpowiedzUsuń
  13. pierogi w takich opakowaniach można też odsmażyć i są smaczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie duzo farszu ale z braku laku jak nie mam czasu lepic to testuje gotowe i nie zawsze sa dobre. Trzeba bedzie sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem raczej mięsożerny, ale z pewnością żonie i córeczce przypadłyby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię pierożki każdego typu....ale wolę sama robić :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Jak nie ma czasu na zrobienie obiadu to taka szybka metoda jest najlepsza :) Chyba już je jadłam i były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za pierogami, jak już to tylko takie lubię jak zrobi moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bardzo je lubie i bardzo mi smakuja

    OdpowiedzUsuń