sobota, 13 lutego 2016

Sklep Fanex Paluszki - OPINIA

Zapraszam na opinię o paluszkach, jakie otrzymałam od firmy Fanex.


Do testów otrzymałam trzy rodzaje paluszków:
·      Paluszki z sezamem 80g.
·      Paluszki słone grube 100g.
·      Paluszki z makiem 100g.


Mnie najbardziej przypadły do gustu sezamowe. Znajdziemy na nich dużo sezamu, co sprawia, że nabierają lekko słodkawy smak.
Paluszki słone zawierają średnią ilość dość grubej soli, to sprawia, że są idealnie słone, a nie jak niektóre przesolone.
Paluszki z makiem są faktycznie w smaku makowe, a to za sprawą sporej ilości maku, jaką na nich znajdziemy.

Są kruche i zachowują długo świeżość. Pozostawione otwarte nie nabierają wilgoci, nie stają się miękkie i papkowate, co uważam za dużą zaletę.

Paluszki są przekąską, która bardzo często gości w moim domu. Fanex ma je bardzo dobre, na pewno nie jeden raz jeszcze po nie sięgniemy całą rodziną, a Wam polecam.







Zalety:
·      Smaczne.
·      Słone nie zawierają dużo soli.
·      Sezamowe i makowe zawierają dużo sezamu i maku.
·      Nie nabierają wilgoci, nie miękną.







Wady:
BRAK






 Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.

Paluszki z sezamem 80g znajdziecie TU.
Paluszki słone grube 100g znajdziecie TU.

Paluszki z makiem 100g znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam sezamowe od zawsze dzieciaki z solą a mąż wszystko jedno jakie. I z makiem kiedyś były o wiele lepsze a dziś ciężko znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kochana narobiłaś mi smaka :)
    A ja uwielbiammmm z sezamem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiamy paluszki, najbardziej z sezamem, jednak tej firmy jeszcze nie znam, ale myślę że mogą być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam,że Fanex ma w swej ofercie paluszki.Uwielbiam chrupać paluszki,pewnie wszystkie je wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię z solą, ale nie lubię jak jest dużo soli.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiamy paluszki, kazde z nas lubi inne ja np z sezamem czyli dla kazdego cos pysznego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa supęr pyszne ja innej firmy jadlam tez z cebulka i serem oraz ziolami i tez dobre ale niema to jak te sezamowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paluszki, tej marki jeszcze nie miałam okazji spróbować ale jak tylko będę gdzieś ją widziała na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mojej Wiktorii .wlasnie zajadamy paluszki..

    OdpowiedzUsuń
  10. Paluszki to najlepszy współtowarzysz wszystkich meczy, które oglądam, super smakuje, a do tego nie rozmawia w trakcie :)
    Paluszki słone grube brzmią bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo nie znam tych paluszków ... trzeba będzie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszą być pyszne ja uwielbiam paluchy z sezamem

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw na weekend ? orzeszki i paluszki.
    Prezentowane mają wiele smaków i chętnie je spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie paluszki szybciutko znikają :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiamy paluszki :) Zwłaszcza z sezamem :) Pyszności

    OdpowiedzUsuń
  16. paluszki sa smaczne, teraz ostatnio malo kupuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie jeść paluszki są zdrowsze od chipsów

    OdpowiedzUsuń