niedziela, 14 lutego 2016

Muzeum Mydła / Obwoźna Pracownia Mydła Mydło Bułgarska Róża - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle - Bułgarska Róża, jakie otrzymałam od Muzeum Mydła.


W składzie mydła znajdziemy - olej kokosowy, olej palmowy, olejek różany, oliwa z oliwek, olej rycynowy. Jak sami widzicie są to same naturalne składniki, bez zbędnej chemii, dlatego mydełko jest bezpieczne dla skóry.

Mydło ma silne działaniu czyszczące, nawilżające i odżywcze. Gdy się nim myjemy nie musimy już używać balsamów czy innych nawilżaczy.


Skóra po myciu jest delikatna i bardzo miła w dotyku. Efekt nawilżenia, który osiągamy pozostaje na długi czas.

Mydło nie robi się „papkowate” oczywiście pod warunkiem, że nie pozostawimy go w wodzie.

Pieni się dobrze, ale nie za bardzo intensywnie, co osobiście uważam za zaletę.

Zapach ma bardzo ładny, różano-jabłkowy, z przewagą zapachu różanego dość delikatny.

Moim zdaniem mydło jest bardzo dobre i polecam.








Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Skóra staje się miękka i bardzo miła w dotyku.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Muzeum Mydła oraz na FB.

23 komentarze:

  1. Fajne polaczenie zapachu musi byc ladne

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie lubie mydło do rąk zwłaszcza ale zwykle wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie składników,oleje.Brzmi zdrowo,zapewne musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już sam zapach musi być zniewalający, a do tego skład- rewelacyjne mydło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie mydełka bezpieczne dla skóry to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach to z pewności spodobałby się mojej żonie, ale ja w mydłach cenie to,że nie robią się jak to nazywasz papkowate!
    Skóra miękka i miła w dotyku to też wielki atut tego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ono jest chyba ręcznie robione? Kiedyś używałam takich naturalnych mydeł są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa kompozycja i rewelacyjne działanie

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach musi być piękny ale najważniejsze że nie wysusza skóry rąk

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej zapach musi być wspaniały :) uwielbiam mydła o zapachu róży i jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rożany zapach! Mmmm... pięknie musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja bym chciała takie mydło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm..z pewnością mydełko jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie ładnie pachnie i dobrze że nie robi się z niego ciapa

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie. Jak ladnie pachnie to musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie mydła ręcznie robione a i zapach różanu to mój ulubiony muszę je wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  17. NiemAl poczułam zapach czytając post, uwielbiam takie mydla

    OdpowiedzUsuń