niedziela, 21 lutego 2016

Glantier Perfumy męskie numer 729 - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach męskich numer 729, jakie otrzymałam od firmy Glantier.



Perfumy numer 729 są odpowiednikiem Chanel, Egoiste Platinum.

Najbardziej wyczuwalne według mnie i męża są zapachy rozmarynu, lawendy oraz drzewa sandałowego. Połączenie bardzo ciekawe, dla mężczyzny odważnego, pełnego pomysłów i energii, doskonałe na każdą porę dnia.

Zapach jest intensywny, czuć go chwilę przed wejściem męża do pokoju, co mi się akurat podoba, ostrzega, że nadchodzi J. Mimo intensywności nie jest przeszkadzający, a wręcz przeciwnie, wdycha się go z przyjemnością.

Jest długotrwały, na skórze czuć go cały dzień, na ubraniu nawet tydzień, a to wszystko za sprawą wysokiego stężenia olejków ok.18% (dla porównania te najczęściej kupowane w drogeriach wody toaletowe mają ok. 10%).

Opakowanie jest szklane, proste, według męża doskonałe dla mężczyzn lubiących standardowe rozwiązania.

Mąż uważa, że mają ciekawy zapach i są długotrwałe. Poleca.





Zalety:
·      Ciekawe połączenie zapachów.
·      Proste opakowanie.
·      Długotrwały zapach.
·      Intensywny, ale nieprzeszkadzający zapach.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Glantier oraz na FB.
Listę perfum znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. To muszą być genialne perfumy :) Przyznam się, bez bicia że udało mi się wygrać w konkursie Walentynkowym perfumy Glantier i już nie mogę się doczekać jak dojdą :) Bo jak są tak świetne to z pewnością zamówię i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musi byc piekny i wyjatkowy lubie zapachy ktore sa trwale Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chciałabym się nimi spryskać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skuszę się dla męża choc on akurat nie jest z tyvch co stosują perfum,y ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejście smoka :) ostrzega zapachem ,że nadchodzi :) To brzmi bardzo intrygująco :) Sam jestem ciekaw zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz jak to ułatwia gdy nie chcesz by coś widział\wiedział nie ma szans by podsłuchał czy podglądnął :)

      Usuń
  6. muszą pięknie pachnieć no i fajnie, że zapach jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam męskie perfumy....Każde

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam męskie perfumy....Każde

    OdpowiedzUsuń
  9. mój mąż też lubi takie zapachy :) może kiedyś spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż lubi zdecydowane zapachy.Myślę,ze ten przypadłby mu do gustu po przeczytaniu Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe mogą mi się bardzo spodobać

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy takim stężeniu olejków musi być rzeczywiście długotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujący i bardzo ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Szwagier testował perfumy tej firmy i był bardzo zadowolony dlatego i ja serdecznie polecam Glantier. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Ja chłopa nie mam ani brat, ojca Nikogo komu mogłabym kupić ale zapamiętam na przyszłość, no w końcu kogoś znajdę do obdarowania

    OdpowiedzUsuń