czwartek, 7 stycznia 2016

Optima PLUS Naturalny olejek lawendowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku lawendowym, jaki otrzymałam od firmy Optima Plus.





Uwielbiam zapach lawendy, dlatego olejku używam do kominka w celach zapachowych oraz do kąpieli. Cztery krople olejku dane do kominka lub na zwykły spodek wystarczą by w całym pomieszczeniu rozniósł się cudowny zapach.

Olejek ma działanie uspakajacie, kojące. Gdy zrobimy sobie z jego dodatkiem kąpiel sprawia, że się wyciszamy, relaksujemy, a zasypianie nie sprawia nam większych problemów.

Opakowanie to szklana buteleczka z kroplomierzem, która jest bardzo praktyczna, pod warunkiem, że używamy jej delikatnie.

Uważam, że jest to kolejny świetny olejek firmy Optima Plus i zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Cudowny zapach lawendy.
·      Wycisza, uspakaja, sprawia, że nie ma problemów z zasypianiem.
·      Wygodne opakowanie z kroplomierzem.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.


Naturalny olejek lawendowy znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Uwielbiam lawendę,zwłaszcza perfumy,są bardzo zmysłowe.Tak jak wspomniałam kiedyś,chyba z powrotem zamontuję wannę dla takich olejków. w prawdzie brodzik mam duży,dziurę zapcham gąbką i wleje olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie moj zapach z drugiej strony skoro uspokaja moze warto siegnac

    OdpowiedzUsuń
  3. Calkowicie zapomniałam o uspokajaących wlasciwosciach olejku lawendowego Do kapieli idealny na wyciszenie Dzieciom podwojna dawka hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dla syna poczwórna tylko niestety się nie da ze względu na skórę :(

      Usuń
  4. a ja uwielbiam lawende nawet sama suszę żeby na zime mieć musi być super

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi pięknie pachnieć jak roznosi się z ciepłem kominka

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim przypadku o problemach z zasypianiem nie ma mowy, gdyż tylko dotknę poduszki i już chrapię (tak żona mówi)nie mniej jednak w przypadku lawendowego odprężenia i relaksu to w przypadku dwójki maluchów kąpielowe wybawienie. Nie mógłbym skończyć swojej wypowiedzi jeszcze nie wspomniawszy o zapachu- lawenda ma specyficzny zapach, piękny dla nozdrzy ale trzeba używać go z umiarem by nie dusił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię za bardzo lawendy
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. lawenda :) Kąpiel musi być nieziemska :) dobrze, że jest kroplomierz :) bo jak kiedyś do kominka dałam olejek to hmm.. musiałam wietrzyć mieszkanko :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja taki zapach lawendowy to lubie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie bardzo lubię zapach lawendy.Moja mama zawsze robi bukieciki z kwiatów lawendy i wkłada do szafy z ubraniami.Myślę,że olejek w celach relaksujących również świetnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten czy poprzednie olejki z tej firmy,jakiekolwiek to nie mój gust.nie lubię w taki sposób relaksować się

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na podwórku lawendę, która ma piękny zapach, a olejki z nią właśnie ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach lawendy, chyba sie skuszę na taki olejek. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak do kominka... lawenda, już to czuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi ładnie pachnąć
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń