wtorek, 5 stycznia 2016

Amicus GRILLA Patelna grillowa teflonowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o GRILLA Patelni grillowej teflonowej, jaką otrzymałam od Amicus.





Patelnia jest wielka, przynajmniej w porównaniu do tych, które posiadałam w domu. Jej wymiary to -Długość: 36 cm, Szerokość: 26 cm, Wysokość: 5 cm. Takie wymiary sprawiają, że mogę na niej przyrządzić jednocześnie dużo więcej niż na innych patelniach.


Posiada uchwyt, który można złożyć lub całkowicie ściągnąć. Dzięki temu zajmuje mniej miejsca w szafce a także można jej używać do zapiekania potraw w piekarniku.



Jest bardzo lekka, można bez problemu ją przekładać, gdy jest pełna.

Potrawy nie przywierają, nie przypalają się nawet, gdy smażymy bez dodatku tłuszczu.

Jest to jedna z lepszych patelni, jaką używałam i zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Duża.
·      Lekka.
·      Potrawy nie przywierają.
·      Odpinana rączka.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Amicus.



GRILLA Patelnię grillową teflonową znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. jej super, to cos dla mnie, uwielbiam takie rozwiązania, brawo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amicus ma super produkty a tę patelnię juz widziałam i jest rewelacyjna Marzy mi się miec taką

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda mam wielka ochopte kupić ale ciągle się wacham chyba mnie przekanasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna sprawa,my często grilujemy nawet w domku. Mam fajny opiekacz 3 w 1 do gofrów tostów i właśnie do grillowania.Bardzo fajna sprawa,patelnia mega jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ! Muszę się w taką zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od dawna o takiej marze prosilam Mikolaja ale nie przyniosl hihi to chyba czas abym sama ja sobie kupila.

    OdpowiedzUsuń
  7. na sezon grillowy na pewno przydatna rzecz a w zimę np do piekarnika

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nie mam żadnej patelni grillowej w kuchni i po recenzji widzę,że czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej kuchni niema takiej widze ze warto miec ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tak dużej patelni zmieści się jedzonko dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka patelnia, a właściwie mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super patelnia. Fajnie ze jest składana raczka gdy ma się mało miejsca. Kupilabym ja.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. przydała by się patelnia grillowa,czasem lubię coś ugotować na obiad

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna :) i dobrze, że duża ,to sprawia że przyrządzi się danie dla rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo,że jest duża to lekka :D to ja poproszę :)
    bo tą co mam to jest duża, ale ciężka że niestety często wolę jej nie podnosić tylko z talerzykiem podejść

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że ma rączkę odpinaną, gdyż w dużych gabarytach ta rączka powodowałaby brak możliwości włożenia w szufladę- to rzadkość ale bardzo fajne rozwiązanie. żonko chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczna, doskonała do każdego domku

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo duża, przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna, duża, wygodny uchwyt, a potrawy się nie przypalają, idealna
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna też bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna :) marzy mi się grillowa patelnie, a ta ma jeszcze rączkę składaną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam patelnie teflonowe, ale mimo że zawsze uważam, to bardzo szybko się rysują. Zna ktoś jakiś patent, żeby choć trochę temu zapobiegać? Poza stosowaniem łyżek drewnianych i silikonowych i nie używania noża czy widelca :)

    OdpowiedzUsuń