czwartek, 14 stycznia 2016

Amicus GDROMMAR Blacha Forma do ciasta teflon - OPINIA

Zapraszam na opinię o DROMMAR - Blacha Forma do ciasta teflon, jaką otrzymałam od Amicus.






U mnie w domu piecze mąż. Formę testował na świątecznych wypiekach i już po pierwszym cieście stwierdził, że jest zdecydowanie lepsza niż te, co mamy w domu. Ciasto robione jak zawsze dużo bardziej wyrosło. Upiekło się doskonale zarówno na górze jak i od spodu, nie przywarło do formy, nie przypaliło się.


Forma do pieczenia ma wymiary:
Długość: 34 cm
Szerokość: 12 cm
Pojemność: 2 l
Takie wymiary doskonale sprawdzają się, gdy pieczemy rolady.

Jest pokryta powłoką Teflon(R) Classic, dzięki której ciasto nie przywiera i nie ma problemu z jego wydostaniem z formy.


Formę bardzo łatwo się czyści, wystarczy trochę płynu.

Posiada po obu stronach wystające części, za które można ją złapać i bez problemu przenieść.

Forma jest świetna i polecamy.








Zalety:
·      Pokryta teflonem.
·      Wymiary doskonałe do rolad.
·      Posiada wystające części, za które można ją złapać by przenieść.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Amicus.


DROMMAR Blachę Formę do ciasta teflon znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Wlasnie wczoraj ogladałam texi inne formy na allegro amicusa Niektorych nie mam Takiej jak ta tez potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, taka by się przydała, super że nie przywiera, a jeśli ciasto ma bardziej wyrastać to jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieczeniem ciast u nas zajmuje się żona i zawsze narzeka że jej nie wyrasta, muszę jej na urodziny taką sprawić :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna forma, wygodna podczas chwytania, super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej włąśnie szukam blach. Mam stare i nie ukrywajmy one są fajne ale to już nie te czasy. Ciężko kupic dobrą blachę z teflonowym pokryciem taką która by się szybko nie zużyła

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna 😊 przyznam się ze nie mam blach mimo ze uwielbiam piec.przy przeprowadzce wywaliłam wszystkie a z dziećmi to malo czasu na pieczenie. Dziękuję za opinię. Na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie przywiera to super i te uchwyty :D Przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna forma i super, że nie przywiera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie rozglądałam się za taką formą

    OdpowiedzUsuń
  10. blacha idealna dla mnie - tak myślę bo piec uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mozliwe ze dobra ja zostaje przy swoich

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna na moje wypieki tj. babka oraz pasztety zapiekany,mniam aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak lepiej rośnie i nie przywiera to juz ja lubie :-)

    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Blacha idealnie sprawdzi się w każdym domu.Nie robię często ciast a jak już to właśnie za zawsze idealnie wychodzą.Z chęcią przetestuję tą blachę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie jestem na etapie poszukiwania takiej blaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasowałaby kolorystycznie do kuchni :) A nie mamy, więc pomyślę o prezencie dla żoneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysle ze jestvgodna uwagi i zainteresowania. Same zalety

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna :) Muszę ją mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie używam naczyń z Teflonu jak powszechnie wiadomo jest szkodliwy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. widać że blacha jest solidna i każde ciasto powinno wyjść dobrze

    OdpowiedzUsuń
  21. tesciowa ostatnio wspominala ze by taka chciala chyba musze jej na imieniny kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie ma zdjęcia efektów :) oraz blaszki po użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń