czwartek, 10 grudnia 2015

Wydawnictwo Kaktus Książka pt.: „Świat Violetty” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Świat Violetty”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.






Amelka jak wiele dziewczynek w różnym wieku pokochała serial Violetta. Książka jest idealna na prezent dla małych i dużych jej fanów.

Znajdziemy w niej kopalnie wiedzy o Violetcie, jej przyjaciołach, innych osobach pojawiających się w serialu, a także o dubbingu polskim.  Książka to taki zbiór wszystkiego, czego chcielibyśmy się dowiedzieć o ulubionych i tych mniej lubianych postaciach.








Zdjęcia są wyraźne, realistyczne, zdecydowanie uatrakcyjniają książkę.

Po za informacjami znajdziemy też miejsca z zadaniami, gdzie dziecko może się wykazać swoimi pomysłami, jak np. opisać, jaki ma się pomysł na dalszą karierę Martiny.

Według mnie książka jest świetna i gwarantuje Wam zachwyt każdego, kto uwielbia Violettę. Oczywiście polecam.









Zalety:
·      Ciekawa.
·      Piękne zdjęcia.
·      Dużo cennych informacji dla fanów Violetty.
·      Zadania do wykonania.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Kaktus oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. Super maja póki co za mała na takie rzeczy ale siostrzenica a i owszem

    OdpowiedzUsuń

  2. Wiem,że robią furorę,dla mojej 4 letniej córci jeszcze nie bardzo,ale dla starszych dziewczynek chyba w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna książka :) moja córcia za mała a nim dorośnie to pewnie trendy zmienią się diametralnie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ksiazeczka choc moja jeszcze za mala :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja dla dziewczynek.Moja bratanica ogląda również ten serial więc myślę,że byłaby zachwycona tą propozycją książki.Wspaniale,że też są zadania,które dodatkowo ją uatrakcyjniają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Ala jeszcze trochę za mała na takie pamiętniki ale dziewczynki lubią mieć takie sekretniki a szczególnie gdy są z ich ulubionymi postaciami z bajek i filmów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla starszych dziewczynek bardzo fajna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiazeczka fajna skoro film byl swietny

    OdpowiedzUsuń
  9. violetta jest teraz popularna i na czasie i myśle że niejednej dziewczynce spodoba sie ta książka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa książeczka :) choć moja Aga nie jest fanką Violetty(chyba za mała) myślę,że spodobała by się jej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super książka i wiem jak to jest jak się jest wielką fanka :) a Violetta jest na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa propozycja ale chyba niepredko po nia siegne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam telenowele, ale ten serial mnie jakoś nie kręci, może już nie ten przedział wiekowy w każdym razie gadżet dla fanów serialu fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super sprawa dla fanki Violetty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. córeczka jeszcze jest za malutka ale z pewnością kiedyś będzie za nią szaleć

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojej malutkiej jeszcze daleko do takich pamiętników :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka wygląda na fajną, dla fanki Violetty na pewno będzie idealna. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada fajnie, idealna dla małej damy
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  19. My lubimy Violette :) Dla nasd wiec idealna :) Monika P

    OdpowiedzUsuń