środa, 9 grudnia 2015

Pumice Pumeksy dwustronne - OPINIA

Zapraszam na opinię o pumeksach dwustronnych, jakie otrzymałam od firmy Pumice.

Pierwszy pumeks z jednej strony jest ostry, z drugiej posiada szczoteczkę, która świetnie nadaje się do czyszczenia stóp np., gdy chodzimy latem w japonkach.



Drugi jedną stronę ma ostrzejszą, drugą delikatniejszą świetnie nadającą się do poprawek.



Oba są dość ostre, nie wymagają wielokrotnego używania oraz dociskania, co jest niewątpliwie ich zaletą.

Są solidne, nie rozpadają się na części (tzn. nie odpada jedna od drugiej części), starczają na długi czas.


Osobiście jestem z nich zadowolona i polecam.






Zalety:
·      Dwustronne.
·      Nie ma potrzeby dociskania.
·      Solidne.
·      Starczają na dość długo.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Pumice.pl.

19 komentarzy:

  1. o fajnie włąsnie miałam zamiar kupic bo moje pięty wymagają małej odnoyu ...znowu

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne zwłaszcza przy tak zmiennej pogodzie,a zaraz przyjda przymrozki i nasze piety beda bardziej potrzebowały pomocy .Przyznaje iz z początku myślałam ze to jest jakiś brokat na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, szczególnie po zimie nasze nogi różnie wyglądają, a te muszą być całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś na moje piętki, które niestety wymagają dobrego pumeksu. Ten ze szczoteczką fajny na lato gdy chodzimy bez skarpetek i nóżki brudzą się częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. super opinia, ja niestety spotykałam sie z dwustronnymi ale były kiepskie i kruszące się

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna opinia jeszcze z takim sie nie spotkalam

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś zona kupiła taki, że jak się obróciło to pumeks wypadł.
    Ale bardzo dobre rozwiązanie, 2 w 1 :)
    Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taki podwójny pumeks.Jest to bez wątpienia dobre rozwiązanie i będę pamiętała przy następnym zakupie o właśnie takim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pumeks zawsze musi być pod ręką widać że warto go kupić i cieszyć sie z gładkich stóp

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam taki podwójny, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas sie ich nieuzywa jakos nie ma potrzeby na pumyks ale niemowie nieskorzystam z twojej opini ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz kiedy nie ma jak chodzić po piasku :) i robić peeling naturalny taki pumeks jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny taki pumeks. Warto wypróbować,zwłaszcza że zima szybko minie i znów założymy sandałki :P
    a teraz o szorstkie pięty łatwo poniszczyć rajstopy
    Zofia Jak

    OdpowiedzUsuń
  14. super, właśnie czegoś takiego szukam :) bede miała ten na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O to coś dla mnie musze sie w takie zaopatrzyć, bo ostatnie które kupiłam rozpadły sie po dwóch dniach ehhh pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna sprawa, dobry pumeks by się przydał
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś się ciągle nie moge przekonac.. Wole tarke Monika P.

    OdpowiedzUsuń