sobota, 12 grudnia 2015

BingoSpa Polska Mydełko borowinowe z Ginkgo Biloba - OPINIA


Zapraszam na opinię o mydełku borowinowym z Ginkgo Biloba, jakie otrzymałam od firmy BingoSpa.


Mydełko mieści się w plastikowym opakowaniu z dozownikiem, wygodne i praktyczne.

Zapach ma delikatny, ale dobrze wyczuwalny, na skórze pozostaje jakiś czas.

Jego konsystencja jest dość gęsta, dzięki temu jest wydajne.

Mydełko nie wysusza skóry, a wręcz przeciwnie, delikatnie ją nawilża. Doskonale oczyszcza, a jednocześnie nadaje skórze miękkości i delikatności. Przy regularnym używaniu (kończę opakowanie) zauważyłam poprawę jędrności, skóra jest bardziej napięta.

Ja go bardzo polubiłam i dlatego polecam.




Zalety:
·      Wydajne.
·      Przyjemny zapach.
·      Nie wysusza, a delikatnie nawilża.
·      Napina skórę.
·      Wygodne opakowanie z dozownikiem.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  BingoSpa Polska oraz na FB.


Mydełko borowinowe z Ginkgo Biloba znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. uwielbiam mydełka z dozownikiem ale to tez moje utrapienie, syn ciągle wyciska dużą ilość do umywalki. najlepsze sa mydełka nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji używać takiego mydła.Uwielbiam mydła w płynie z dozownikiem to ułatwia jego aplikację.Jestem skuszona go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam przyjemnośąći używać wogóle rzadko stosuję mydła a jeśli juz to nie w płynie

    OdpowiedzUsuń
  4. mydełko borowinowe jeszcze takiego niewypobowalam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko które ujędrnia - wspaniała rzecz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze takiego nie probowalam. Chętnie sie skuszę.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe mydło lubie w płynie są wydajne i wygodne w użyciu chetnie przetestuję z żoną

    OdpowiedzUsuń
  8. musi być cudowne :) warto spróbować :) powiem szczerze, że lubię mydełka z dozownikiem, bo przy dzieciach to najszybszy sposób na czyste łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie że dodaje miękkości i nawilżana, super mydełko warte polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mydełko i plus za dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancko wygląda, a ja jestem ciekawa zapachu tak na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie mydełka które pozostawiają na skórze zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa mydelko z dozownikhem glowie przy maluchac szybko sprawnie lapki umyte Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. warto wypróbować, często mydła wysuszają skórę i tak jak poprzednie wypowiedzi -dozownik dodaje atrakcyjności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygodna w użyciu butelka, ładny zapach, super właściwości jednym słowem super. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe, wyglada atrakcyjnie
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,że skóry nie wysusza. Ja mam delikatną skórę dłoni i niestety często przesuszoną przez mydła.

    OdpowiedzUsuń