niedziela, 27 grudnia 2015

Amicus MATLUST Deska do krojenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o MATLUST Desce do krojenia, jaką otrzymałam od Amicus.


Deska jest dwa razy większa niż poprzednia, jaką miałam. Dla mnie to bardzo duża i pozytywna zmiana, ponieważ mogę dużo więcej pokroić na raz, nic mi z niej nie spada, nic się nie rozsypuje.


Jest dwustronna, posiada pochyłe krawędzie oraz kółeczko, na którym można ją zawiesić.


Jakościowo jest dobra, choć nie idealna. Podczas krojenia powstają na niej rysy, które jednak nie są bardzo głębokie, a żeby je zobaczyć trzeba spojrzeć z bliska.

Używam jej od miesiąca, do krojenia bardzo różnych produktów i jak na razie nie zmieniła koloru w miejscach gdzie jest używana.

Moim zdaniem jest dobra i polecam.









Zalety:
·      Duża.
·      Dwustronna.
·      Nie odbarwia się.






Wady:
Podczas krojenia robią się płytkie rysy.





Moja ocena – 8\10




Serdecznie zapraszam na stronę Amicus oraz na FB.


MATLUST Deskę do krojenia znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. duży plus to wielkość ale rzeczywiście jak pozostawia kreski to nie fajnie bo będzie brzydko wyglądała, a czasem produkty niektóre zabarwiają otwory ka kolory i to mało efektownie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie jest wiecznego i idealnego nieukrywam mam swoja deske od lat niepamietnych jest drewniana i niezamienie jej puki sie nierozpadnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma idealnych rzeczy a na + to żw duża jak sie robi sa łatki to cieżko wszystko na raz

    OdpowiedzUsuń
  4. NO TRUDNO :)mi te rysy nie przeszkadzaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś były tylko drewniane deski do krojenia,plastik a teraz szklane.Ja jestem zwolennikiem szklanych desek bo są bardziej wytrzymałe.Na deskach do krojenia znajduje się najwięcej bakterii,praktycznie wszystko i najlepiej właśnie one zamieszkują takie zacięcia,przecięcia.No ale cóż jeszcze żyjemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. deska ładnie się prezentuje szkoda tylko, że się rysuje no ale przecież każdą deskę można zarysować nawet tą najbardziej trwałą potrzeba tylko ostrego noża

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu powiem szczerze, że na każdej desce robią się rysy ,nawet na tej szklanej, aczkolwiek jak ma strukturę kolorową to mniej widoczną. Nie mnie jednak fajnie,że jest dużych rozmiarów, ja też mam taka malutką i co pokroje to muszę delikatnie zdejmować by bokami nie spadało. Zatem najwyższy czas kupić nową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poszukuję do kuchni jakiejś porządnej deseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duży plus za wielkość deseczki.Ja wybieram zazwyczaj drewniane.Plastikowe są dla mnie najgorsze ale to pewnie dlatego,że nie mogłam nigdy trafić na porządną.

    OdpowiedzUsuń
  10. warto zainwestować w dobry sprzet do pracy w kuchni deska wydaje się godna wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  11. krojeniem zajmuje się żona, ale z pewnością im większa tym wygodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie,że nie zmienia kolorów, bo kiedyś kupiłam białą i widać było i zielone i pomarańczowe plamy ;/ nie dało się je umyć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje sie byc fajna, ja jednak używam bambusowych desech do krojenia. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna, wolę takie od drewnianych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Duża deska to podstawa w kuchni!
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupić dobrą deskę to krojenia to nie lada wyczyn. Ciężko jest o coś trwałego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię fajne deski, i nie cierpie jak się odbarwia i zostaja ślady np. po papryce albo cerwonej cebuli

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna, choc ja niezmiennie trzymam sie drewnianej :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń