czwartek, 19 listopada 2015

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: „Baśnie do poduszki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Baśnie do poduszki”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.




W książeczce znajdziemy zbiór pięknych i znanych baśni takich jak np. Kopciuszek, Bambi oraz takie mniej znane jak np. mysz miejska i mysz wiejska.


Tekst jest prosty, zrozumiały i bardzo ciekawy. Syn słucha z zaciekawieniem a córka z przyjemnością czyta sama, sobie i bratu.



Ilustrację są śliczne, duże, wyraziste. Przyciągają wzrok dziecka i zdecydowanie uatrakcyjniają czytanie.


Książka jest nie duża, można bez problemu zabrać ją z sobą wszędzie i zająć dziecko np. podczas kolejki do lekarza.

Okładka jest twarda, solidna, a przy tym śliczna z zdobieniami z brokatu.

Książeczkę oczywiście polecam zarówno ja jak i dzieci. Ciekawa, solidna i piękna J.






Zalety:
·      Zbiór wielu baśni znanych i tych mniej znanych.
·      Prosty zrozumiały tekst.
·      Śliczne ilustracje.
·      Twarda oprawa.
·      Wielkość nieduża, można zabrać wszędzie z sobą.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.



Książkę pt.: „Baśnie do poduszki” znajdziecie  TU.

17 komentarzy:

  1. Piękna ksiązeczki dla dzieci są coraz fajniejsze :) Ech szkoda że za moich szczenięcych czasów były brzydkie i duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam kilka pięknych książek jako dziecko które "żyją" do tej pory :)

      Usuń
  2. Czytanie dziecku przed snem to właściwie obowiązek.Dzieci starsze same mogą czytać sobie ciekawe baśnie,oglądać cudowne obrazeczki bez wątpienia książka jest godna zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytamy ale nie traktujemy tego jako obowiązek bo inaczej nie byłaby to przyjemność.Baśnie,bajki,książki pobudzają wyobraźnię,uczą skupienia.A bambi moja Wiktoria uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta książeczka, córcia bardzo lubi i słuchać jak jej czytam i ogladac obrazki a widac ze w tej ksiazeczce są piekne. Idealny prezent na mikolajki

    OdpowiedzUsuń
  5. Książeczka śliczna a dzieciom naprawdę warto czytać bo to później procentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna książeczka, ciekawie się prezentuje w środku.

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałem różne baśnie te są wyjątkowe proste i kolorowe warto je mieć

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNE BASNIE A ilustracje przyciagaja nawet doroslego, uwielbiam takie ksiazeczki czytac

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowa książeczka z baśniami, przepiękne są te ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy podobne są idealne, kolorowe, piękne w twardej oprawie, każde dziecko powinno takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki to jest to co lubimy najbardziej :) Odkad Marysia nauczyła sie czytać poprostu pożera książki :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie bajeczki do poduszki :) Warto czytać naszym dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  13. wydawnictwo super ksiazeczka swietna nic wiecej jak poczytac maluchom na dobranoc Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna książeczka ze ślicznymi ilustracjami :)
    Świetna

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy byłem mały uwielbiałem jak mama czytała mi baśnie, ale nie było tam takiś ślicznych obrazków jak w tej :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń