piątek, 6 listopada 2015

Wydawnictwo Bajdaraj Książeczka pt.: „O siołku i cyrkowym fikołku” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „O osiołku i cyrkowym fikołku”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Bajdaraj.




Książeczka opowiada historię osiołka, który postanowił wystąpić na arenie cyrkowej. Opowieść ciekawa, śmieszna, dzieci słuchają z ogromnym zainteresowaniem.

Tekst prosty, rymowany, wpadający w ucho, a co za tym idzie chętnie czytany i słuchany.

Ilustracje śliczne, kolorowe, zdecydowanie uatrakcyjniają czytanie.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa, a do tego z ślicznymi obrazkami. Polecam.








Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Prosty, rymowany tekst.
·      Piękne ilustracje.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Bajdaraj.

20 komentarzy:

  1. Lubię czytać dzieciakom książeczki rymowanki, fajnie się je czyta i jakoś tak wpadają w ucho. Fajne kolorowe ilustracje umilają czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać takie bajki-rymowanki , łatwo wpadają w ucho i zawsze choć część ich się zapamięta. Podoba mi się też twarda oprawa ,dzięki czemu szybko się nie zniszczy a pozostanie na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię wprost uwielbiam czytać książki ale moje dzieci jakoś wolą oglądać . Córcia ma już 4 latka a nadal wyrywa książeczki po pierwszym wersie :) może kiedyś jej minie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolorystyka, świetnie wykonane obrazki co przykuwa uwagę. Dodatkowo rymowany tekst łatwiej jest przyswajany przez dziecko

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygląda, jaka kolorowa, my uwielbiamy czytać, mamy mnóstwo książeczek i ciągle nam mało!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście ciekawa książeczka :) bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra, piękne obrazki, bardzo kolorowa, to lubiię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ksiazeczka a ilustracje bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy ksiazeczki i osiolki a do tego jeszcze rymowany tekst jest super, ilistracje piekne i opinia rewelacyjna chyba juz mam pomysl na prezent dla corki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała książeczka.Już miałam okazję widzieć wcześniej jej recenzję także z pewnością jest warta zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała książeczka.Już miałam okazję widzieć wcześniej jej recenzję także z pewnością jest warta zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieci kolorowe ksiazeczki lubia i zwierzatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książeczka kolorowa, interesująca, rymowana co chcieć więcej dla dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. my z synem uwielbiamy książeczki ta jest ładna i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajniutka propozycja :) świetne ilustracje,a rumy.. już sam tytuł mnie rozbawił i jak zaczęłam się uśmiechać to do uśmiechu dołożyła się o moja Gwiazdeczka :)
    Świetna książeczka
    a jak to zawsze powtarzam! Warto od małego wpajać dziecku dobre wzorce :)
    zaowocuje to w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladna i fajna ksiazeczka Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się. Kolorowa i ciekawa
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, my lubimy rymowanki. Są zawsze wesołe i łatwe do zapamietania :)Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatyczna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna książeczka, bardzo kolrowa i ciekawa. super że historia jest zabawna, to zachęca do czytania
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń