poniedziałek, 23 listopada 2015

OLATOYS Drewniana książeczka dla malucha - OPINIA

Zapraszam na opinię o drewnianej książeczce, jaką otrzymałam od sklepu OLATOYS.



Książeczka składa się z czterech, grubych, drewnianych stron.

Na każdej stronie znajdziemy prosty, a jednocześnie bardzo ładny obrazek, z którym nic się nie dzieje podczas używania.

Strony połączone są gumką z drewnianym zakończeniem.


Prosta, ale bardzo fajna, moim zdaniem idealna dla dziecka zarówno rocznego, jaki i tak jak mój trzyletnie niego J. Polecam.










Zalety:
·      Prosta.
·      Drewniana.
·      Solidna.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę OLATOYS oraz na FB.




Drewnianą KSIĄŻECZKĘ dla malucha znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Drewniana książeczka :) jeszcze takiej nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio do mody wracają drewniane zabawki. Są zdrowsze dla dziecka szczególnie małego które wkłada wszystko do buzi. Książeczka fajna, przyznam, że jeszcze takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna,takie drewniane książeczki są nie do zdarcia.Ciekawe,widać solidne,idealne dla dzieci.Nie mialam przyjemności obejrzenia na żywo takiego cudeńka i w sklepach tez nie widziałam.Zazdroszczę kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :)
    Uwielbiamy drewniane zabawki, ale książeczkę drewnianą widzę pierwszy raz :)
    Super sprawa dla mojej rocznej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam zabawki drewniane ale ksiazeczki jeszcze nie :D wyglada bajecznie i napewno na bardzo dlugo

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna ksiazeczka i napewno praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam takie drewniane książeczki były u mnie w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna książeczka mój syn był by zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna na pokolenia, bezpieczna bo rogi zaokrąglone dzięki temu dziecko nie zrobi sobie krzywdy. Kolory żywe widać po obrazku i duże obrazki. Uczy kolorów a także rozpoznawania przedmiotów na obrazku. Bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna a i za gryzaczek może posłużyc :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam drewniane zabawki długo książeczka posłuży maluchowi i to zapewne niejednemu,zdecydowanie poszukam coś w wersji dziewczęcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealna dla małego dziecka książeczka drewniana to bardzo dobry pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna napewno wytrzymała i dziecko jej tak szybko nie zniszczy my też bardzo lubimy drewniane zabawki:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze przyznac ze pierwszy raz widze taka książeczke ale bardzo mi sie spodobala. Prosta ale bardzo fajna a przede wszystkim nie zniszczy sie tak szybko. Naprawde swietny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) takiej to Tosia nie zniszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna i kolorowa napewno niejeden maluch by sie cieszyl z niej ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna i kolorowa, na pewno tak szybko się nie zniszczy
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń