czwartek, 5 listopada 2015

Lula Chusteczki nawilżane z ALOESEM - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach nawilżanych z ALOESEM, jakie otrzymałam od firmy Lula.


W opakowaniu znajdziemy 72sztuki chusteczek. Opakowanie jest solidne, nie rozrywa się. Można je wielokrotnie otwierać i zamykać, a klej nadal solidnie trzyma, dzięki temu mamy gwarancję, że nie wyschną.

Zapach mają bardzo przyjemny, delikatny. Można w nim wyczuć zapach aloesu.

Chusteczki są bardzo miękkie i delikatne. Nie rozrywają się podczas używania.

Ich poziom nawilżenia jest doskonały (ani nie za suche, ani nielejące), a to sprawia, że dokładnie oczyszczają skórę dziecka.

Na skórze nie pozostawiają żadnej nieprzyjemnej warstwy. Dobrze ją nawilżają i pielęgnują.

Nie zawierają parabenów natomiast zawierają naturalne PH, czyli są bezpieczne dla małych użytkowników.


Chusteczki nawilżane z ALOESEM zawierają wszystkie cechy, których szukam w chusteczkach mokrych. Zdecydowanie je polecam i to nie tylko dla dziecka (świetnie zdają egzamin do demakijażu, wycierania wszelkiego typu powierzchni, czyszczenia plam na ubraniach np. z brudnych rączek, wycierania buzi, rąk po zabawie w piaskownicy itp.).





Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Odpowiednio nawilżone.
·      Solidne opakowanie.
·      Nie rozrywają się.
·      Nawilżają.
·      Pielęgnują.
·      Nie uczulają.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lula oraz na FB.


Chusteczki nawilżane z ALOESEM znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Szkoda że są dostępne w wybranych sklepach a są i dobre i nie drogie. Również polecam. W dodatku pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne też je mieliśmy i polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ich jeszcze ale chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez polecam sa swietne :) majwazniejsze ze nawilzaja i nie uczulaja

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas bardzo dużo używa się chusteczek nawilżonych ale z tymi nie miałam jeszcze styczności a widać że wiele straciłam. Opinia swietna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam przyjemności ich użyć, natomiast za sam aloes już mają u mnie plusa ,mega plusa. Przeważnie w domu mam chusteczki dada z biedronki i najśmieszniejsze jest to że służą mi nie tylko do pielęgnacji skóry ale również do czyszczenia butów jak i nawet kurzy. Wiem ,że nie tylko ja mam takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie spróbować :) zwłaszcza, że znam się z tą marką i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je właśnie dostępne w stokrotce cena ok 3.5 zł ale zapach nieziemski. Uwielbiam je są super nawilżone ale zapach oblędny. Nie robie zakupów w stokrotce ale po te chusteczki wyjątkowa zajeżdżam jak moge

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze muszę spróbowac, bo te co ja kupuję są fajne ale bez zapachowe, a warto spróbować prezentowane no i widze, że tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. chusteczki sa świetne ja jestem zadowolona z nich Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusteczki hmm jeszcze tych nie używałam ale widzę, że opinia jest dobra więc na pewno zakupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam już tą markę chusteczek nawilżanych i za każdym razem potwierdza się,że są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam już tą markę chusteczek nawilżanych i za każdym razem potwierdza się,że są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie chusteczki idą na potęgę będę pamietał jakie na przyszłość kupić dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno je kupie :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety w pobliżu nie ma żadnych sklepów w których dostępne są produkty Lula więc nie miałam kazji przetestować :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłas mnie tą opinią. Chyba trzeba będzie wypróbować :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chusteczek używam głównie do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne, super że są delikatne, dobre zarówno dla dzieci jak i dorosłych
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń