środa, 18 listopada 2015

Kosmetyki Bond Seria sensitive Woda toaletowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej, jaką otrzymałam od firmy Bond.






Woda ma lekki, świeży i bardzo przyjemny zapach. Świetnie pasuje zarówno do młodego mężczyzny jak i do bardzo dojrzałego, a to rzadko się zdarza.

Zapach utrzymuje się dość długo i to po 2 użyciach. Na skórze wyczuwalny jest cały dzień, natomiast na ubraniu czujemy go również na drugi dzień.

Opakowanie to szklana buteleczka, ładna i wygodna w użyciu.

Męża zdaniem woda jest bardzo dobra i o ciekawym zapachu, poleca.





Zalety:
·      Ładny zapach pasujący do mężczyzny w każdym wieku.
·       






Wady:
Brak






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki Bond oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. fajny ale mój mąż ma swoje sprawdzone i nie wiem czy bym go przekonała!!

    OdpowiedzUsuń
  2. extra dla kazdego mezczyzny :) wydajny jest i trwały

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wygrałam w konkursie dwie wody toaletowe tej firmy ale podaruję je mojemu mężczyźnie dopiero w mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no prosze akurat zabieram się za prezenty na święta , podrzucias pomysła

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo utrzymujący się zapach ach ten Bond

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki "uniwersalny" zapach to naprawdę rzadkość. Fajnie też że zapach długo się utrzymuje, bo większość wód toaletowych trzyma niestety tylko pare godzin. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bond,tak jak pisałam we wcześniejszych komentarzach,opiniach- ciekawy powrót,doskonale się sprawdza dla młodych i dojrzałych Panów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż ceni sobie kosmetyki Bonda a tej propozycji wody toaletowej nie zna więc myślę,że z ciekawością by ją przetestował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż ceni sobie kosmetyki Bonda a tej propozycji wody toaletowej nie zna więc myślę,że z ciekawością by ją przetestował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki Bond wg mnie są ponadczasowe i bardzo lubie ich kompozycje zapachowe i co najwazniejsze są naprawde trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. o dziwo perfumy bonda są dobre i ładnie pachną a do tego ceny nie zwalaja z nóg nie znam tego ale za jakiś czas poznam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tato używał bonda zielonego fajny zapach tego jeszcze nie znamy trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. prezent gwiazdkowy jak znalazł :D musze kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. wg mojego meza jest super mi podoba sie zapach obńje polecamy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, już kupiłam ją mężowi i jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest super, polecam wszystkim
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż często dostaje Bonda w prezencie

    OdpowiedzUsuń