wtorek, 17 listopada 2015

Hummel sklep Skarpetki ADV. INDOOR LONG - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach Hummel ADV. INDOOR LONG, jakie otrzymałam od Hummel sklep.





U mnie niestety skarpetki nie zdały egzaminu. Mam za pulchne nogi i już po 15 minutach bardzo mnie uciskały L. Doskonale natomiast zdały egzamin u mamy, która ma nogi dużo szczuplejsze i pod jej wrażenia jest pisana opinia.

Skarpetki sięgają do kolan, są bardzo ciepłe, a to sprawia, że doskonale zdadzą egzamin zimną jesienią oraz zimą.

Jakościowo są świetne, nie mechacą się, nie rozciągają ani nie kurczą podczas noszenia.

Mama uważa, że są bardzo wygodne. Nic jej nie uciska, nie zsuwają się w dół.

Według mamy są to jedne z lepszych skarpet, jakie miała i polecamy, ale dla osób o szczupłych nogach.







Zalety:
·           Nie mechacą się.
·      Nie rozciągają się.
·      Nie zsuwają się w dół.
·      Ciepłe.
·      Wygodne.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Hummel sklep.



Skarpetki Hummel ADV. INDOOR LONG znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. nie przepadam za wysokim skarpetami i raczej się do nich nie przekonam :) chociaż rzeczy hummel lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To penie u mnie też nie zdadzą egzaminu bo mi puchną nogi po południu :) i nie przepadam za długimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie lubię aż tak wysokich skarpet. Chociaż w zimę bywają potrzebne bo nie znoszę rajstop pod spodniami nawet przy -20 stopniach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety też wole krótkie skarpety, na pewno są wygodne ale ważne aby nie uciskały

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż ma skarpety takiej firmy z tym że w czarnym kolorze,idealnie dopasowują się do kolana,są bardzo elastyczne,nogi się nie pocą a co najlepsze nie mechaci się tkanina z której są wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten model już widzę,że też by do mnie nie pasował.Szczerze to nie lubię skarpetek do kolan.Z chęcią bym kupiła skarpetki Hummel ale w zupełnie innym typie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne skarpetki super ze u mamy zdaly egzamin

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie takich skarpet żona zresztą też nie firma ma dobrej jakości skarpety,ten kolor nie pasuje mi do skarpet można wybrać sobie coś do swojego gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze nie znosze wysokich skarpetek... Nie wiem czemu ale uważam tylko stopki :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor świetny na topie co do długości ja lubię nosić takie długie podkolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam skarpetki hummels sa swietne, ale ten kolor jakos do mnie nie przemawia :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń