niedziela, 22 listopada 2015

Fotoalbum Foto kalendarz jednodzielny - OPINIA

Zapraszam na opinię o foto kalendarzu jednodzielnym, jaki otrzymałam od firmy nasz-album.pl.


Foto kalendarz tworzymy sami tak, więc może wyglądać dokładnie tak jak sobie wymarzymy. Program pobieramy bezpłatnie z strony firmy, jest bardzo prosty w obsłudze.

Ja wybrałam tło w serduszka i u góry dwa zdjęcia. Całość wyszła bardzo ładnie, nie jest nic rozmazane mimo sporego powiększenia, a jakość zdjęć, które wybrałam nie była doskonała.

Kalendarz posiada stronę do wyrywania, na której znajdziemy obecny miesiąc z możliwością zaznaczania dni, oraz pod spodem miesiąc poprzedni oraz następny.


Jestem zadowolona w 100% z kalendarza. Moim zdanie jest fajny nie tylko do powieszenia w domu, ale i doskonale nada się na prezent. Polecam.










Zalety:
·      Ładny.
·      Praktyczny.
·      Robimy sami według uznania.
·      Program w którym się tworzy jest łatwy w obsłudze.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę nasz-album oraz fb  Fotoalbum.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie personalizowane rzeczy.Kalendarz świetnie się prezentuje i w sam raz nadaje się jako propozycja na unikalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł można dać w prezencie np dziadkom

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie taki kalendarz jednodzielny kupiłam na 2016 rok szkoda, że nie ma na nim moich pociech

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kalendarze sa idealne na kazda okazję.Sprawdzają sie zarówno jako prezent jak i dekoracja w naszym domku.Sami wybieramy zdjecia i tło,dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  5. koniec roku zbliża sie wielkimi krokami warto pomyśleć o kalendarzu w tak ciekawym wydaniu jak ten

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały prezent ale nie tylko ;) przepiekny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kalendarz chyba każdy by chciał taki mieć, bo ja na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super na prezent i nie tylko.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny, lubimy takie i co roku podobne zamawiamy własnie na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje :) A zdjęcia ostre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wyszło :) A i przez cały rok możesz codziennie patrzec na ulubione fotki :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie takie rzeczy gdzie moga znalezc sie nasze zdjecia a ze rok powoli sie konczy czas pomyslec o kalendarzu na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny i nie tylko by wisiał w domku, ale w pracy czy też dać w prezencie bliskiej osobie

    OdpowiedzUsuń
  14. kalendarz jest superowy warto miec pamiatka na wiecej bo potem mozna inny dopinac Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne, sami chcemy taki kalendarz na święta podarować rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kalendarz i dobra jakość zdjeć, bardzo ładnie to wygląda
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń