niedziela, 15 listopada 2015

BIO-KRAINA.pl Czekoladowe chrupki - OPINIA

Zapraszam na opinię o czekoladowych chrupkach bez cukru, jakie otrzymałam od sklepu BIO-KRAINA.pl.




Chrupek, płatek itp. do mleka idzie u mnie bardzo dużo, dzieci uwielbiają, a ja staram się wybierać jak naj zdrowszą ich wersję.

Czekoladowe chrupki otrzymałam w formie saszetki jednorazowego użycia (jak wiecie nie piszę na próbkach, jednak te uważam, że warto wam pokazać J). Idealna forma na zabranie z sobą i przygotowanie np. u znajomych.

Smak mają bardzo dobry, lekko słodki, mocno czekoladowy.

Nie robią się papkowate pod wpływem ciepłego mleka, co jest dużą zaletą dla moich dzieci.

Dzieciaki stwierdziły, że pyszne, a więc polecamy J.










Zalety:
·      Bez dodatku cukru.
·      Smaczne.
·      Nie robią się papkowate.








Wady:
Brak





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  BIO-KRAINA.pl oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Porcja w sam raz na śniadanko poza domem. Super, że nie robi się z nich breja w ciepłym mleku i że są bez cukru.

    OdpowiedzUsuń
  2. sa swietne;) moim chłopakom smakują i jedza je z apetytem;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. muszą być pyszne bo czekoladowe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach uwielbiam takie chrupki,niestety moja córcia nie chce ich jeść ani żadnych płatków kukurydzianych.MAm nadzieję że z wiekiem to przyjdzie i polubi tak bardzo jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super musze spróbować na synku bo córcia niestety nie lubi

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne rozwiązanie na wyjazd,na wyjście.Szczerze to ja jem płatki czy kulki czekoladowe synek jednak wypluwa jak do tej pory.Może tej marki mu zasmakują a jak nie z chęcią ja je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydają się smaczne ja rzadko robie chrupki na śniadanie może jednak na te sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. praktycznenawet na wyjazdy weekendowe :) jak dzieci polecaja musza byc super

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skoro nie sa bardzo slodkie to sa ok

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna taka porcja na raz. Nie trzeba się martwić że jak dziecko nie ma ochoty na więcej- to pozostała część straci chrupkość :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, ślinka cieknie i to bez cukru czyli dla dzieci idealne

    OdpowiedzUsuń
  13. o chrupko placie to jest to Mikiemu najlepiej smakuja same bez mleka je zajada kazde te chetnie sprobuje bo nieznam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dzieci stwierdzily ze pyszne to musza być dobre :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja takze uwielbiam platki czekoladowe, ale tych jeszcze nie jadlem. Po tej opinii wiem ze musze spróbować :)
    Mateusz B.

    OdpowiedzUsuń