czwartek, 29 października 2015

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: "Najpiękniejsze legendy" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: "Najpiękniejsze legendy", jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.



W książce znajdziemy 7 legend. Niektóre dobrze mi znane, inne nowe. Wszystkie piękne, pouczające, zawierające morał taki jak np. tylko ciężką pracą dojdziesz do bogactwa z legendy „Złota kaczka”.


Tekst jest prosty, zrozumiały dla dziecka, bardzo ciekawy, a co za tym idzie dziecko słucha z zaciekawieniem. Starsze dzieci bez problemu mogą czytać same.


Ilustracje są piękne, o intensywnych barwach, a postacie wyglądają na nich jak żywe.



Okładka jest twarda, a strony śliskie. Książka jest bardzo solidna a co za tym idzie posłuży długo.

Syn słucha z zaciekawieniem, córka z chęcią po nie sięga, moim zdaniem książka warta zakupu.







Zalety:
·      7 pięknych legend.
·      Prosty, zrozumiały dla dziecka tekst.
·      Piękne ilustracje.
·      Twarda okładka.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.


Książkę pt.: "Najpiękniejsze legendy" znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem pięknych ilustracji jak i prostego teksu, wszystkie do tej pory legendy jakie czytałam były napisane językiem nie zrozumiałym dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legendy zanim trafiły na formę pisaną były przekazywane z ust do ust.Wcale mnie nie dziwi mnie fakt,że język w jakiej jest napisana legenda może być nie całkiem zrozumiały dla młodego czytelnika.Tu postarano się jak najbardziej ułatwić czytanie dzieciom :)

      Usuń
    2. Legendy zanim trafiły na formę pisaną były przekazywane z ust do ust.Wcale mnie nie dziwi mnie fakt,że język w jakiej jest napisana legenda może być nie całkiem zrozumiały dla młodego czytelnika.Tu postarano się jak najbardziej ułatwić czytanie dzieciom :)

      Usuń
  2. Mamy podobną, tutaj widzę piękne obrazki kolorowe i fajne dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne ilustracje zachecaja do dalszego sluchania przez dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pozycja książkowa dla naszych dzieci.Piękne ilustracje i wartościowa treść skłania nas by po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne ma ksiazeczki to wydawnictwo jestem z niego zadowolona a ta ksiazeczka wyglada bardzo ćiekawie twarda oprawa niesposob zniszczyc Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak.W końcu oprawa książki jest bardzo istotnym faktem by posłużyła jak najdłużej i nawet spokojnie służyła kolejnym pokoleniom :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak.W końcu oprawa książki jest bardzo istotnym faktem by posłużyła jak najdłużej i nawet spokojnie służyła kolejnym pokoleniom :)

      Usuń
  6. super fajnie wygląda przetestuję na córci niezniszczalność

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzech pierwszych legend nie znam, książeczek wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ilustrowana książeczka, która zawiera w sobie legendy opisane w przyjemny sposób, po to by każde dziecko mogło z niej czerpać przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam legendy za swoich czasów chociaż nie wszystkie, ale przyznaję dawno nie miałam okazji ich przeczytać.Uważam ,że mojej wiktorii przypadły by do gustu,widze ładne ilustracje i trochę tych legend jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci w szkole też przerabiają na lekcjach materiał z baśni i legend więc będzie to doskonała również pomoc edukacyjna w nauce.

      Usuń
    2. Dzieci w szkole też przerabiają na lekcjach materiał z baśni i legend więc będzie to doskonała również pomoc edukacyjna w nauce.

      Usuń
  10. Ilustracje naprawdę piękne a polskie legendy powinno znać każde dziecko. Moje chętnie ich słuchają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne ilusrtacje. Dla mnie to bardzo wazne, abym mogla poczytac starszemu synkowi ten mlodszy musi sie zainteresowac obrazkami. Ta ksiazka na 100% bedzie w naszej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna książka dzieci muszą poznawać różne historie a ta książka jest idealna do tego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne obrazki :)
    Dziecaki pewnie bardziej będą interesowały te prześliczne ilustracje niż treść bajek :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zilustrowana i łatwo przyswajalna dla każdego malucha no i z przesłaniem dość istotnym wydaje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam taką...na prawdę polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie i chyba od zawsze lubiałam ksiazki o legendach i chcialabym przekazac mojej corce nasze polskie legendy i mysle ze ta ksiazka z pewnością nam pomoże na pewno ją kupimy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ilustrowana. Na pewno przyda się w szkole Twoim maluchom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, ale super książka, koniecznie ją musimy zakupić, legendy, uwielbiam, a jeśli jest do tego tak dobrze wydana. Kupimy i poczeka na syna, na odpowiedni czas.

    OdpowiedzUsuń