piątek, 9 października 2015

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: "Baśnie rosyjskie" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: "Baśnie rosyjskie", jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.



Dlaczego Baśnie rosyjskie? Chcę, aby moje dzieci poznały opowieści z różnych krajów, a także ich kulturę i obyczaje J.

W książce znajdziemy 7 baśni, a każda z nich ma w sobie to coś, co sprawia, że dzieci słuchają z zachwytem. Zawierają morały, pokazują ważne wartości.


Tekst prosty, zrozumiały już dla małego słuchacza i ciekawy.


Ilustracje kolorowe, bardzo ładne. Zarówno syn jak i córka z ochotą je oglądają.




Książka posiada twardą okładkę i solidne strony, które nie ulegają zniszczeniu nawet podczas mało delikatnego oglądania przez mojego trzylatka.

Moim zdaniem warto pokazywać dzieciom nie tylko to, co polskie, a te baśnie nadają się do tego idealnie. Polecamy całą trójką J.











Zalety:
·      Ciekawe.
·      Z morałem.
·      Tekst zrozumiały dla dziecka.
·      Twarda oprawa.
·      Solidne strony.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.


Książkę pt.: "Baśnie rosyjskie" znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Ciekawa propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię baśnie rosyjskie, ale zawsze raczej je oglądaliśmy :) z chęcia przeczytamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoich czasów dzieciństwa pamiętam tylko Przygody Kota Leopolda i Wilk i Zając.I pomyśleć,że wtedy to były hity nad hitami :) Teraz dzieci mają nieporównywalny większy dostęp do wszystkich bajek i kreskówek niż my mieliśmy.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się taka koncepcja Jak najbardziej trzeba dzieciom pokazywać inne narodowości od malego ponieważ to rodzi w nie chęć nauki i poznawania świata

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajki rosyjskie są fajne oglądałyśmy z córcią nie raz. Nie są pozbawione morału i przesłania jak np czeskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji czytać Wiktorii bajek rosyjskich,jak widać często rodzice idą na łatwiznę i zamiast czytać, po prostu włączają tv aby mieć spokój i dziecko wtedy ogląda baję.Przyznaję szczerze też należałam do tych mamusiek,ale zmieniłam szybko swoje zachowanie i staram się wieczorem przed snem zawsze czytać książkę,wierszyk,bajkę sowjej córce.Z chęcią i wielką przyjemnością poczytałabym takie rosyjskie baje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mieliśmy jeszcze okazji poznać baśnie zagraniczne, a tym bardziej rosyjskie. Widać, ze zachęca dzieci do słuchania, więc musi być bardzo ciekawa chetnie bym poczytała swoim szkrabom, a ilustracje sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wydana książka, ilustracje śliczne a dzieciom od małego trzeba pokazywać inne kultury a przede wszystkim tłumaczyć, że ludzie są różni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo kolorowa i ma śliczne obrazki :) Dzieciom na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książeczka, otwiera dziecko na inne kultury i obyczaje innych nacji a przy okazji uczy tolerancji dla obcokrajowców :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie książeczka jest warta uwagi,otwiera dzieciom wiedzę na nową kulturę a bajki są do tego idealne.Świetnie skomponowana treściowo i obrazkowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie znam żadnej baśni rosyjskiej, a jeśli tak to pewnie nie wiem że jest rosyjska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o baśniach z tego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie jest poznawać baśnie innych narodów,książka ładnie oprawiona dużo obrazków to sprawia że dziecko ma chęć do jej zaglądania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ksiazek nigdy nie za wiele. Maz juz rece zalamuje jak przynaosze kolejna. Ta tez pewnie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ksiazek nigdy nie za wiele. Maz juz rece zalamuje jak przynaosze kolejna. Ta tez pewnie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię baśnie rosyjskie wiele znam gdyż mama mi je często opowiadała a teraz moja córka będzie miała okazję je poznać i to w tak pięknym wydaniu. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa recenzja, przyznam kiedyś był taki okres że w tv puszczali bajki rosyjski, czeskie, ukraińskie. Były bardzo ciekawe, dlatego uważam że ksiązka to dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  18. wydawnictwo jest mi dobrze znane mam wiele ich ksiazek i jestem zadowolona tej akurat niemam ale mysle ze jest tak dobra jak inne ksiazki Liwony ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem szczerze, moja babcia pochodzi z Lwowa, i kiedyś ciocia przywiozła bajeczki -były super :) takie rosyjskie też muszą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, żywe ilustracje. My bardzo lubimy książeczki :) Córcia zaczyna czytać też sama :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa propozycja, a ilustracje sa bogate w kolory i na pewno spodobaja sie synkowi. Zapisuje sobie w notesie na swieta zrovie duze zamowienie w ksiegarni :-)

    OdpowiedzUsuń