poniedziałek, 5 października 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Golonka Polska - OPINIA

Zapraszam na opinię o Golonce polskiej, jaką otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o..



Golonka mieści się w niewielkim opakowaniu, w środku znajdziemy jej 110g. Ilość wystarczająca na śniadanie męża w pracy J.

W smaku jest bardzo dobra, doskonale doprawiona, nie mdła, ale również nie ostra. Nie posiada wielkiej ilości białego smalcu, co dla mnie jest bardzo dużą zaletą.

Golonką można smarować kanapki, co sprawia, że z nich nie spada.

Według mnie pyszna i polecam.







Zalety:
·      Dobrze doprawiona, ale nie ostra.
·      Nie posiada dużej ilości białego smalcu.
·      Można smarować nią kanapkę.
·      Wystarcza na około pół chleba.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie przysamki,tanie,wygodne i szybkie na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy takie golonki i ta juz tez mieliśmy okazje próbować jest pycha. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż i synek także lubią takie malutkie smakołyki na kanapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale bym zjadła, musi być pyszna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to bym nie zjadła chyba, ale maz raczej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda smacznie choć golonki nie jadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój to by ją pochłonął za jednym zamachem :) Wygląda apetycznie, sama bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stek Rol ma naprawdę smaczne wyroby.W sam raz na codzienne kanapki bo wędlina kupowana "ze sklepu obok" też się szybko nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stek Rol ma naprawdę smaczne wyroby.W sam raz na codzienne kanapki bo wędlina kupowana "ze sklepu obok" też się szybko nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi slinka poleciała :)) Ojj mój mężuś by był mega zadowolony, bo uwielbia golonkę

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt dobra tylko czemu tak szybko znika ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co oni dodaja do tych konserw ze maja tak pyszna galaretke. U nas czasami robie taka na cieplo do ziemniakow jak.brakuje czasu na porzadny obiad.

    OdpowiedzUsuń
  13. często biorę do pracy różne konserwy czy wyroby w takich opakowaniach,producent jest znany i lubiany przez nas

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda baaardzo pysznie :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jakoś nie lubię konserw i tego typu produktów i nigdy ich nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wszystkiw trzymam w lodowce wtedy ta galaretka stężeje i uwielbiam ją jesc. Golonkę polubilam wlasnie przez firme stek-rol, maja bardzo smacze konserwy

    OdpowiedzUsuń