niedziela, 4 października 2015

Sklep ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl BIO PLANET bio żelki dla dzieci MISIE 100g - OPINIA

Zapraszam na opinię o BIO PLANET bio żelkach dla dzieci MISIE 100g, jakie otrzymałam od Sklepu ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl.




Muszę się Wam przyznać, że zarówno ja jak i dzieci jesteśmy żelko-maniakami J. U mnie, niezależnie, jakiej wielkości jest paczuszka, żelki znikają parę chwil.

Nie zawierają żelatyny oraz laktozy, a ich skład jest całkowicie naturalny, sprawia to, że są bezpieczne dla dzieci i można im podawać je bez obaw.

Początkowo twarde w buzi robią się mięciutkie. W smaku są mocno owocowe, jednym słowem pyszne.

Zdrowe, pyszne, dla dzieci i dla dorosłych – żelki, które można jeść bez obaw i wyrzutów sumienia, że wchłaniamy samą chemię J. Polecam.







Zalety:
·      Zdrowe.
·      Smaczne.
·      Mocno owocowe.
·      Dla dzieci i dla dorosłych.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Sklepu ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl oraz na FB.


BIO PLANET bio żelki dla dzieci MISIE 100g znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. uwielbiamy słodycze i żelki też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super uwielbiałam te misie(niezdrowe) a jak są i zdrowe teraz to jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiamy zelki... ja szczególnie, dzieci mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelki da przepyszne zwlaszcza tecz sokiem oWocowym. 💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :) Też uwielbiam żelki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalena Potyrała4 października 2015 12:11

    Mój synek uwielbia żelki więc coś dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. żelki takie to i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelki Misie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żelki bio to z pewnością są warte skuszenia :) Sam ich skład mówi za siebie-warto je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu słodycze które można pochłaniać bez wyrzutów sumienia :) Sama mam słabość do żelków z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My z synkiem także żelkomaniaki jesteśmy :D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Synek uwielbia, takie bez chemii chetnie bym mu dala zjesc do konca

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy i my :) A jak są mocno owocowe to już w ogóle szał :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiamy żelki więc jest to super rozwiązanie dla nas na pewno kupię bo można je jeść bez wyrzutów sumienia. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. lepiej zjeść mniej a zdrowiej u mnie żelki są lubiane sam się na nie skuszę :---)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam w klubie żelkomaniaków :D hihi ja też Je uwielbiam :) a te jak są zdrowe no kurcze muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy uwielbiaja zelki a dla mnie sa to sa nieprzepadam za nimi jakos zadne mnie niezachwycily Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  18. u nad też mania żelek, więc z miłą chęcią spróbujemy tych.

    OdpowiedzUsuń