sobota, 10 października 2015

Perfumyforyou.com Perfumy FOR YOU NR 20 – DIOR FAHRENHEIT - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach męskich FOR YOU NR 20 – DIOR FAHRENHEIT, jakie otrzymałam Perfumyforyou.com.






Najpierw trochę teorii abyście mogli sobie wyobrazić zapach J.
Nuta głowy - bergamot, cytryna, lawenda, kwiat głogu
Nuta serca - pszczeli wosk, bursztyn, fiołek, kapryfolium
Nuta podstawy - drzewo sandałowe i cedrowe, żywica


Na samym początku czuć zapach cytrusów z nutą kwiatu głogu, zapach ciekawy orzeźwiający, a jednocześnie lekko tajemniczy. Po chwili można poczuć delikatnego fiołka, ale tylko jakby muśnięcie jego zapachu, by zaraz stać się zapachem drzewa cedrowego i sandałowego – zapachem mocnego, odważnego, kuszącego mężczyzny. Takie są moje wrażenia zapachowe, natomiast mój mąż uważa, że zapach jest mocny, wyrazisty, doskonały na każdą okazję.

Intensywność perfum jest doskonała. Są dobrze wyczuwalne zaraz po wejściu męża do pokoju, kuszą swym zapachem, ale nie są na tyle mocne by były uciążliwe czy duszące.

Na skórze utrzymują się dość dobrze. Użyte rano, wieczorem można wyczuć, ale gdy zbliżymy się do osoby, która ich używała. Na ubraniach są dość dobrze wyczuwalne kilka dni.

Zarówno mi jak i mężowi bardzo przypadły do gustu i oboje polecamy.







Zalety:
·      Kuszący, męski, orzeźwiający zapach.
·      Dość długo się utrzymują zarówno na skórze, jaki i na ubraniu.
·      Zapach intensywny, dobrze wyczuwalny, ale nie przeszkadzający i nie duszący.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Perfumyforyou.com oraz na FB.


Perfumy FOR YOU NR 20 – DIOR FAHRENHEIT znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. swieże cytrusowe, spodobałyby się mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super może to jest jakiś pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak mój mąż pachnie tak męsko, tak uwodzicielsko :) aż mi się zrymowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubir jak mezczyzna pachnie mesko lecz nienachalnie. Mam ukochane perfumy meza, zawsze mi sie milo robi jak je czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, ale mój mąż ma swoje ulubione perfumy i jakoś żadne inne mu nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajenia robią swoje a co jak co mężczyźni z góry nie lubią tak testować różnych kosmetyków jak my kobiety :)

      Usuń
  6. Mój też ma takie swoje ulubione perfumy rzadko można go przekonać na nowe!!

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie grunt ze mezowi sie podoba bo moj to taki wybredny heh niby mocne a mu nie pasuja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mężczyźni potrafią być wybredni to już nie te czasy gdzie królowało szare mydło i "Przemysławka" ;) Może akurat ten przypadnie mu do gustu ;)

      Usuń
  8. super ten zapach...mój mąż jakoś ostatnio go miał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam doskonale ten zapach :) mój maz go używa. Polecam każdemu mężczyźnie bo trwalszego zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie,że znasz i również możesz nam polecić.Myślę,że ten zapach większości mężczyznom może spodobać się choć tylko go sobie wyobrażam :)

      Usuń
    2. idealny prezent na gwiazdkę :))

      Usuń
  10. Uwielbiam,uwielbiam pare lstek temu kupiłam je mężowi,boski zapach w dodatku idealnie orzeźwia skórę.Mało tego jest bardzo trwaly,gorąco polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie mogę sobie wyobrazić ten boski zapach i myślę,że ta wersja zapachowa przypadłaby mu do gustu.Szkoda,że pojemność jest na stronie sklepu trochę podchwytliwa.Wizualnie mamy większy flakonik a w rzeczywistości tylko 33 ml.Z ceną się zgadzam bo jak na tą ilość jest odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie mogę sobie wyobrazić ten boski zapach i myślę,że ta wersja zapachowa przypadłaby mu do gustu.Szkoda,że pojemność jest na stronie sklepu trochę podchwytliwa.Wizualnie mamy większy flakonik a w rzeczywistości tylko 33 ml.Z ceną się zgadzam bo jak na tą ilość jest odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kuszący zapach :) nuty głowy i serca mi się bardzo podobają :) ale i baza też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno fajnie pachną, nie znam się za bardzo na perfumach szczególnie tych męskich (bo mój nie bardzo chce używać) ale brzmi ciekawie. Podoba mi się, że są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach, który nie jest nachalny a jednocześnie wodzi za nos, można uznać za idealnie pasujący do każdego mężczyzny. Tutaj również trwałość perfum zasługuje na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy wydaja się być naprawdę kuszące sądząc po połączeniu zapachów jednak mój mąż jest bardzo wybredny i muszę spróbować czy przypadły by mu do gustu. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie zapachy które są wyraziste i przyjemne myśle że za jakiś czas chętnie sie skusze na ich przetestowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. polaczenie tylu zapachow w jednym musi byc kuszace lubie zapachy ktore da sie wyczuc Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Myślę,że takie połączenie jest kuszące a mężczyźni lubią też elegancko pachnieć :)

      Usuń
  20. musze kupic mezowi skoro jest trwaly, bo z tym jest chyba najciezej z perfumami. Nawet najladniejsze czuc czasem pare chwil, pare godzin i koniec. Skoro sa trwale to kupuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałem te oryginalne i muszę przyznać, że pierdzielnięcie było takie, że można nie myć się przez tydzień ;) Dla mnie troszkę za mocne, ale zapach jest fajny, rzeczywiście mocny i męski

    OdpowiedzUsuń