piątek, 2 października 2015

Kosmetyki Bond Seria sport Żel pod prysznic 3w1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu pod prysznic 3w1 z serii sport, jaki od firmy Bond.





Żel testował mąż i jest z niego bardzo zadowolony, ale jako żel pod prysznic i pod tym kątem jest bardziej oceniany. Jeśli chodzi o włosy niestety spowodował łupież jak 99% znanych nam żeli typu 2w1 i 3w1.

Zapach żelu jest bardzo ładny, orzeźwiający, męski. Na skórze pozostaje jeszcze jakiś czas po kąpieli.

Konsystencja gęsta, wystarczy niewielka ilość, aby wytworzyć sporo piany, a co za tym idzie jest wydajny.

Żel dobrze oczyszcza skórę pozostawiając uczucie orzeźwienia. Mąż stwierdził, że doskonale nadaje się po uprawianiu sportu, pracy fizycznej czy też podczas dużych upałów.

Dużą zaletą jest fakt, że nie powoduje uczulenia nawet, gdy mamy do czynienia z skórą z problemami. Nie powoduje także jej wysuszania, wręcz delikatnie ją nawilża.

Żel mieści się w plastikowej butelce z zamknięciem typu „klik”. Jej kształt powoduje, że nie ślizga się w dłoni i jest wygodna w użyciu.

Mąż żel poleca pod prysznic i do kąpieli w wannie, w tych dwóch przypadkach spełnia jego oczekiwania w 100% J.








Zalety:
·      Męski, orzeźwiający zapach, który pozostaje na skórze.
·      Nie uczula.
·      Nie wysusza, a wręcz delikatnie nawilża.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.





Wady:
Nie nadaje się do mycia włosów, powoduje łupież.





Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Bond oraz na FB.




Żel pod prysznic 3w1 z serii sport znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie dla męża który myje głowę zawsze żelami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kompletna dyskwalifikacja za to ze powoduje lupiez. Im mniej kosmetykow pod prysznicrm tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie nie fajnie ale jak facet zapamięta żeby nie myć nim włosów to ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tato bardzo lubi tą firmę i myśle że by mu się spodobał bo jako nieliczny nie myje włosów żelem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to, że nie wysusza skóry a nawilża ją> Panowie nie przepadają za balsamowaniem się. Przynajmniej mój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie znam tej serii , chyba będę musiała swojemu na gwiazdkę sprawić, nie ma problemów z łupieżem to pewnie byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój luby jeszcze nie testował tego żelu pod prysznic :) Dobrze,że piszesz o tej wadzie dość istotne sprawa.A tak widzę,że żel zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie męskie kosmetyki wszystkie ładnie pachną,jest ich mniej niż damskich i to chyba czyni je wyjątkowymi,konkretnymi o zadowalającym działaniu. 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. żelu pod prysznic używam do całego ciała,nie używam szamponu a jeszcze nie używałem tego żelu zobaczę i przekonam sie

    OdpowiedzUsuń
  10. ladny zapach zgadzam sie z toba ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić mężowi :)) Mojemu Agentowi 007 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię go na pewno swojemu chłopakowi na prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam nadzieję, źe kupię mężowi w zestawie ten żel, ale wiem że myje on głowe żelem więc muszę mimo wszystko chyba inny z ich marki kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno też dobry perfum będzie ciekawym pomysłem na prezent, nawet lepszym według mnie. Może postawicie na Paco Rabanne Invictus 100ml, ja bardzo lubie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń