środa, 23 września 2015

Wydawnictwo Literka Książeczka pt.: „Literki i cyferki 5-7 lat” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance pt.: „Literki i cyferki 5-7 lat”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.


W malowance znajdziemy wiele, z różnych dziedzin zadań. Taka różnorodność sprawia, że dziecku nie nudzi się szybko. Poziom trudności jest na różnym poziomie, dzięki temu dzieci w różnym wieku mogą po nią sięgnąć.

Na początku są szlaczki, dość proste, później literki, wyrazy i zdania. Doskonale wprowadzają dziecko w świat pisania.





Druga część to matematyka. Są cyferki od 1 do 20, a także dodawanie oraz odejmowanie.



Między polskim a matematyką znajdziemy łączenie par, odnajdowanie różnic, kolorowanie i wiele więcej.


Na tylnej okładce są memory do wycięcia.


Malowanka jest doskonałym pomysłem na wspieranie edukacji dziecka w formie zabawy. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Dużo bardzo różnorodnych zadań.
·      Ciekawe zadania.
·      Nauka przez zabawę.
·      Memory do wycięcia.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.


Kolorowankę pt.: „Literki i cyferki 5-7 lat” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. świetna moja starsza ciut za mała jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taka ksiązeczkA,OD RAZU PRZYPOMINA MI SIĘ JAK TO JA RYSowałam SZLACZKI W zeszycie,raz wychodziło mi lepiej,raz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dla maluchów, łatwiej przyswoją sobie pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książeczka, wprowadza dziecko w świat literek i cyferek. Bawi i uczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) pomoc dla każdego dziecka w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książeczka,dużo kreatywnych i interesujących zadań dla dzieci.Jak zawsze takie pozycje książkowe mają u mnie uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te książeczki które ostatnio nam pokazujesz :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna książeczka jeszcze troche i przyda się synowi do nauki cyferek i literek

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie książeczki i chętnie nabędę dla mojej Tosi

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna i pomyslowa ksiazeczka dla starszych nieco dzieci Ewelin tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pozycja. Jak tylko do.niej dorosniemy to zakupimy.

    OdpowiedzUsuń