środa, 2 września 2015

Wydawnictwo Literka Elementarz pt.: „6-latek i jego świat” - OPINIA

Zapraszam na opinię o elementarzu pt.: „6-latek i jego świat”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Literka.




 W elementarzu znajdziemy różnorodne zadania. Dziecko dowie się z niego, kiedy użyć zwrotów grzecznościowych, jak pokonać labirynt, pozna literki, poćwiczy liczenie, pisanie, kolorowanie, naklejanie. Taka różnorodność gwarantuje, że dziecko nie znudzi się szybko.

Zadania są dostosowane do wieku, ani nie za trudne, ani nie za łatwe. Nie nudzą dziecka, ale również nie zniechęcają. Dzięki nim maluch wkracza w świat nauki, chłonie wiedzę, a wszystko to w formie wspaniałej zabawy.





Z tylu książeczki znajdziemy szlaczki do wielokrotnego rysowania. Gdy się nie uda, wystarcz mokra chusteczka i można zaczynać od nowa.

Do elementarza dołączone jest aż 70 naklejek, które dziecko wykorzystuje w zadaniach.



Według mnie książeczka warta uwagi. Po przez wspaniałą zabawę pozwala dziecku nauczyć się wielu ważnych rzeczy, jak np. pisanie literek. Z swojej strony zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Różnorodne, ciekawe zadania.
·      Dużo naklejek.
·      Zmazywalna strona z szlaczkami.
·      Nauka przez zabawę.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.


Elementarz 6-latek i jego świat znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska2 września 2015 19:44

    No cóż u mnie jeszcze córcia za mała no chyba że dla siostrzenicy ma 6,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sobie chwale takie ksiązeczki,ktore nie nudza zbyt szybko I w sumie nawet starsze dziecko chetnie sie zajmie Moj 8 latek bylby zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczki:) Moja córcia wiekowo młodsza bo 4ro latka ale już kocha szlaczki, łatwe labirynty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała książeczka,widzę że ma mnóstwo ciekawych zadań z którymi dziecko da sobie świetnie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Potyrała2 września 2015 21:06

    książeczka idealna dla mojej 6 latki i pierwszoklasistki

    OdpowiedzUsuń
  6. napewno ciekawy elementarz my na niego poczekamy pare lat ale widze warto Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutki :) My jeszcze musimy poczekać, ale za pewne nabędziemy :) W końcu w domku trzeba też się poduczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nauka przez zabawe to lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten etap jeszcze przed nami, bo córcia ma dopiero 9 miesięcy, ale będziemy pamiętać o tym wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna,kolorowa,ciekawa jeszcze nie na teraz ale będę pamiętał albo poszukam coś z tego wydawnictwa dla syna

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna, a najlepsze że można wycierać i zrobić raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie książeczki to fajna sprawa. Dzieciątko niepostrzezenie uczy się czegoś nowego. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa książeczka, żałuję, że ja nie miałam tak pięknych ilustracji.

    OdpowiedzUsuń
  14. no cudo, kurcze że też dopiero tersz przeczytałam o niej, mam 7letniego chrzesniaka spodobalaby mu sie na pewno

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja jeszcze za mała na takie książeczki ale ogólnie widać, że jest bardzo ciekawa i praktyczna dla dzieci. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń