czwartek, 17 września 2015

Wydawnictwo Kaktus Kreatywna malowanka „Tatuaże” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kreatywnej malowance „Tatuaże”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.



Tatuaże to malowanka nie tylko dla dzieci, zdecydowanie i dorosły znajdzie w niej coś dla siebie. Pozwoli odkryć w sobie kreatywność, stworzyć swój własny tatuaż, a może i będzie inspiracją, aby to dzieło przenieść na skórę (osobiście bym nie zrobiła sobie, ale co kto lubi J).

W książce znajdziemy ponad 100 stron, co daje wiele godzin twórczego kolorowania.

Bardzo spodobał mi się fakt, że tatuaże są bardzo różnorodne, dzięki temu każdy znajdzie jakiś, co mu przypadnie do gustu.




Jedyne, co uznaję za wadę to fakt, że obrazki do kolorowania znajdują się po obu stronach kartki. Sprawia to, że nie można używać do kolorowania flamastrów i nie można wyciąć swojej pracy (na to zwróciła mi uwagę Melka, że fajnie by było jakby można było wyciąć).

Mnie oczywiście nie udało się ani jednego pokolorować, Amelka dość szybko zabrała malowankę dla siebie J.

Polecam zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych J.









Zalety:
·      Kreatywna malowanka.
·      Dla dzieci i dla dorosłych
·      Dużo stron.
·      Różnorodne tatuaże.







Wady:
Tatuaże po obu stronach kartki.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolorowanie dla dorosłych. Ja kawa i taki zeszycik i spokój ducha

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę coś dal dorosłych dzieci też się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie słyszałam jaka fajna też by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było taki wybrany tatuażyk "namalować" potem na swoim ciele - ja niestety boję się bólu ale od zawsze marzę o pięknym tatuażu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję,że takiej malowanki jeszcze nie widziałam a jestem tego zdania,że wszystkiego trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bajer :) aż sama bym chciała pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mozna odrysowac i wyciac tez jakies rozwiazanie a wzory sa fajne ladnie to wyglad ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na oderwanie się od codzienności jak widać nie tylko dla dzieci jak i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na oderwanie się od codzienności jak widać nie tylko dla dzieci jak i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby fajne ale motyw czaszki ma jednym z obrazkow mnie odstrasza. Nie podoba mi sie teraz ta moda na czachy nawet u maluchow. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, chętnie sama bym sobie takie pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę super, może udało by mi się kilka pokolorować. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. O_o Super :) Pierwszy raz widze cos takiego :D Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. tatuaże to nie mój klimat,dzieciakom takie rzeczy podobają się kolorowanka jest inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  16. W kolorowankach dla dorosłych zakochałam się, więc i tą bliżej poznam.

    OdpowiedzUsuń