piątek, 18 września 2015

www.gadzetex.pl Dozownik do mydła Tropical - OPINIA

Zapraszam na opinię o dozowniku do mydła Tropical, jako otrzymałam od www.gadzetex.pl.






Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię takie dozowniki, wyglądają zdecydowanie lepiej niż opakowania plastikowe, w jakich są mydła w płynie.

Wykonany jest z bambusa oraz z metalu, pojemniczek na mydło (schowany w bambusowej części) jest plastikowy. Połączenie ładne i praktyczne. Jest bardzo solidny, nie zachodzi rdzą, nie rozkleja się, plastikowy pojemniczek nie pęka.

Wielkość ma moim zdaniem idealną. Duże wyglądają nie za estetycznie, natomiast małe trzeba ciągle napełniać. Ten zaliczyłabym do średnich, co mnie się bardzo podoba.

Łatwo się go myje, co dla mnie jest dość ważną sprawą.

Ładny i solidny, moim zdaniem jak najbardziej wart zakupu.









Zalety:
·      Ładny.
·      Solidny.
·      Nie ma problemów z jego myciem.
·      Średniej wielkości.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę www.gadzetex.pl oraz na FB



Dozownik do mydła Tropical znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Fajny gadżet praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie taki styl uwielbiam Bardzi mi sie podoba takie wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, idealnie pasowałby do mojej łazienki. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Potyrała18 września 2015 14:43

    cóż za elegancja

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, naprawdę :) Taki elegancki a zarazem praktyczny. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny gadżet :) Uwielbiam takie "inne" dozowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jeszcze w trakcie remontu i przyznaję,że takie dozowniki są mega cudne,natomiast jeszcze nie mam swojej łazienkowej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie tak wygląda estetycznie w łazience.Warto zainwestować w taki dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie tak wygląda estetycznie w łazience.Warto zainwestować w taki dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie,mydło w płynie jest wygodnym rozwiązaniem a dozownik ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny i elegancki :) a teraz w ogóle jest moda na kafelki ala drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny praktyczny i napewno ladnie sie prezentuje w łazience lubie drewniane dodatki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się taki dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancki, łatwy do utrzymania w czystości. Fajny

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne i praktyczne rozwiązanie. bardzo fajnie można wkomponować zwykły dozownik do wystroju całej łazienki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń