wtorek, 15 września 2015

PoliArt Ramka na zdjęcie 10x15 z imieniem dziecka 3D - OPINIA

Zapraszam na opinię o ramce na zdjęcie 10x15 z imieniem dziecka 3D, jaką otrzymałam od firmy PoliArt.



Ramka, jaką otrzymałam jest czerwona, imię synka jest u góry ułożone z kolorowych, drewnianych literek, a na dole znajduje się wóz strażacki, również drewniany. Całość prezentuje się bardzo ładnie.

Jakość wykonania jest bardzo dobra, muszę się Wam przyznać, że położyłam ją na brzegu wysokiego stołu, przykryłam gazetą i zapomniałam, że tam leży. Efekt był taki, że runęła na dół z wielkim hukiem. Myślałam, że nie będzie, co zbierać, a tu tylko 1 literka się odkleiła i to w całości.

Kolejna dla mnie ważna sprawa, to fakt, że ramka stoi solidnie, nie przewraca się sama lub przy najmniejszym ruchu w jej pobliżu. Takie mało stabilne ramki są dla mnie dość męczące, więc dla mnie to bardzo duży plus.

Według mnie jest ładna i solidna, polecam J.









Zalety:
·      Ładna.
·      Stabilnie stoi.
·      Solidnie wykonana.





Wady:
Brak





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na alegro oraz FB PoliArt.


Ramkę 10x15 z imieniem dziecka 3D znajdziecie TU

15 komentarzy:

  1. Przydałaby się mam kilka zdjęć a nie mam w co oprawić bo wszystko delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna,z chęcią bym przygarnęła z dźwigiem, bo tatuś wiktorii na dźwigu pracuje, świetna sprawa,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i z imieniem podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i solidnie wykonana a to ważne w pokoju dziecięcym gdzie ciagle coś spada na ziemię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno napis jak i cała rameczka solidnie wykonane :) fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladna i solidna super ze sie nic jej niestalo przy upadku Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł zarówno do domowego zacisza jak i na prezent :) bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ramka i zdecydowanie bardzo dobry pomysł na prezent :) Jakość jak nam piszesz Aniu pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ramka i zdecydowanie bardzo dobry pomysł na prezent :) Jakość jak nam piszesz Aniu pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna :) Bo piękne zdjęcia wymagaja pięknej oprawy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada rewelacyjnie postawie taką synowi nad barkiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczna i super, że solidna. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń