niedziela, 13 września 2015

Ma Petite For Kids Komplet Bluzka + Spodenki Tennis - OPINIA

Zapraszam na opinię o komplecie chłopięcym Bluzka + Spodenki Tennis, jaki otrzymałam od sklepu Ma Petite For Kids.






Komplecik jest zdecydowanie uniwersalny. Dzięki temu, że ma na bluzeczce naszyty krawat, śmiało może służyć na wielkie wyjścia, a jednocześnie, na co dzień.

Jest śliczny, a dziecko wygląda w nim wspaniale. Wiem nie za skromna jestem, ale sami oceńcie czy nie mam racji J. Mam wrażenie, że dodaje młodemu elegancji i powagi.



Jakościowo jest doskonały. Nie rozciąga się oraz nie kurczy podczas prania, nie puszczają nitki, paseczek nie rozdwaja się, a dzięki temu, że aplikacje są naszyte, materiałowe, nie niszczą się.


Wykonany jest w 100% z bawełny, a dzięki temu doskonale zdaje egzamin podczas upałów, ponieważ nie powoduje pocenia się.

Jest bardzo wygodny, syn może skakać, biegać i robić wszystko to, na co wpadnie, a 3 latki mają różne pomysły J. Komplecik nie przeszkadza mu, nie krępuje ruchów.


Śliczny, elegancki, bawełniany, wygodny i solidny – komplecik posiada wszystkie cechy, jakich szukam w ubrankach dla dzieci. Moim zdaniem zdecydowanie warty zakupu.











Zalety:
·      Na co dzień i na wielkie wyjścia.
·      Solidny.
·      Wygodny.
·      Nie powoduje pocenia się.
·      Aplikacje materiałowe, naszyte.
·      Nie rozciąga się i nie kurczy podczas prania.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10












Jedna z czytelniczek wygrała w konkursie z Ma Petite For Kids i wybrała właśnie ten komplet więc postanowiłam dołączyć jej opinie, oczywiście za zgodą.
"Moją wygraną nagrodą w konkursie zorganizowanym na Testuję, recenzuję, o konkursach informuję  gdzie sponsorem był Ma Petite For Kids (https://www.facebook.com/mpcfk) było wybranie sobie jakiekolwiek rzeczy z całego asortymentu. Wybór padł na cudowny komplecik, który od samego początku mnie zauroczył. Kochani moja decyzja była dobra- gdyż komplecik jest prześliczny. Kubuś co prawda jest do niego za malutki, ale na roczek będzie idealny. Jest on zarówno w stylu sportowym z nutką elegancji. A materiał z jakiego jest wykonany- jest rewelacyjny! Zapraszam Was do sklepu => ceny są bardzo konkurencyjne, a ubranka przecudowne 
a co się w dzisiejszych czasach jeszcze liczy? Miły kontakt ! Pani będąca na urlopie ,specjalnie pojechała do firmy by zrobić fotki innych komplecików dla chłopczyka! Jednak pozostałam przy pierwszej decyzji. 
Zatem Kochani zapraszam na stronę http://www.e-mpc.pl/kategoria-produktu/dziecko/ 
jest tam wiele fajnych ubranek dla naszych kochanych dzieciaczków. A ja bardzo dziękuję za swój komplecik.
Pozdrawiam serdecznie"
Beata Anna Lewandowska


Serdecznie zapraszam na stronę Ma Petite For Kids oraz na FB.



Komplet Bluzka + Spodenki Tennis znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Komplecik jest rzeczywiscie przesliczny A fo tego jak firma tak godna polecenia to już pelen sukces Bardzo mi się podobaja takie ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dla mojego synka . miałam body z 'krawatem;

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda :) i cco ważne - dobry jakościowo. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się na synku, a ten krawat - cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały elegancik z Twojego synka :) super wyglada z tym krawacikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksawciu wygląda rewelacyjnie ! Mały Elegant <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super,coś idealnego dla mojego małego dżentelmena,pomyślę o takim komplecie na przyszły sezon letni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opinie mowią same za siebie,zapewne w innym odcieniu zakupiłabym mojej córce.Za naszych czasów takich cudeniek nie było,śliczny chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra wygląda ten Twój skarb :) Przepiekny komlecik :) Dodaje duuuzo uroku modelowi :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki elegancik super wyglada i wkoncu cos dla synka sie znalazlo Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze ! komplecik jest bombowy :) opinia sprawiedliwa i rzetelna. Nic tylko kupować, co polecam :) ja na pewno wrócę od września ma być nowa dostawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. extra zestaw dla chlopaka same recenzje mówia za siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest śliczny i kolorki super myśle, że mojemu bratankowi bardzo by sie spodobał. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń