sobota, 12 września 2015

Kosmetyki Bond Seria sport Antyperspirant roll -on - OPINIA

Zapraszam na opinię o antyperspirancie roll -on z serii sport, jaki otrzymałam od firmy Bond.






Zacznę od zapachu, który bardzo przypadł do gustu zarówno mnie (tak mnie też musi się podobać), jak i mężowi. Jest dość intensywny jak na kulkę pod pachy, orzeźwiający, męski, doskonale można w nim wyczuć zielone owoce. Na skórze pozostaje dość długi czas.

Po aplikacji na pod pachami jest uczucie chłodu, mąż mówi, że uczucie jest chwilowe i bardzo przyjemne szczególnie w letnie, upalne dni.

Dużym zaskoczeniem był dla męża czas ochrony. To pierwszy tego typu deo, który ma ochronę 48 godziny i ona faktycznie tyle trwa, a przynajmniej według mego ślubnego J. Śmiało mogę stwierdzić, że skutecznie i na długo ochrania przed potem.

Mąż do tej pory nie przepadał za kulkami z dwóch powodów. Pierwszy to fakt, że miał uczucie lepkości, klejenia się pod pachami, tu takiego efektu nie ma. Drugi powód to kulka przestająca się obracać, gdy w środku jest jeszcze dużo kosmetyku, ta nie przestaje się obracać.

Skuteczna i o ładnym zapachu, mąż twierdzi, że zdecydowanie warta zakupu, a więc poleca J.









Zalety:
·      Skuteczna, 48 godzinna ochrona
·      Przyjemny chłód po aplikacji.
·      Kulka nie przestaje się obracać.
·      Przyjemny zapach.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki Bond oraz na FB.

Antyperspirant roll -on z serii sport znajdziecie TU

19 komentarzy:

  1. Z tymi kulkami to rzeczywiście bywa uciazliwe,wiec fajnie,że tu tego nie ma problemu

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię kosmetyki w kulce i mój mężczyzna także, bardzo fajny produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wydają się fajnym zestawem

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam starą kolekcję jaką używał mój brat i ojciec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta skuteczność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zakupić mojemu mężulkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój też nie lubi kulek z powodu lepkości a tu niespodzianka- musimy wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie a jeszcze bardziej wspaniale,ze jest skuteczny antyperspirant bo nie zawsze to co na opakowaniu sprawdza się w praktyce.I jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie a jeszcze bardziej wspaniale,ze jest skuteczny antyperspirant bo nie zawsze to co na opakowaniu sprawdza się w praktyce.I jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skuteczność to podatawa przy wyborze antyperspirantu. Będę pamiętać co wybrac dla męza nastepnym razem. Monika P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój facet to nawet niewiele się poci, ale pewnie i tak mu kupię tę kulkę, z Bonda jeszcze nie miał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pełna ochrona przed potem to konieczność jak sie pracuje na hali produkcyjnej to co niektórych zapach powala i to w drugim kierunku,wyprobuje na pewno

    OdpowiedzUsuń
  13. rowniez uwielbiam jak facet ladnie pachnie jak czuje od niego swiezy zapach mysle ze ten bond zaspokoil by nietylko mnie ale i mego meza a niebawem ńasza rocznica wiec postaram mu sie go kupic Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. super :) warto wypróbować, a zapach.. no musi być nieziemski, wazne że działa ! i to kusi do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój tato uwielbia ta marke i bardzo ja sobie chwali, ale tej nowej serii jeszcze nie próbował. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń