wtorek, 29 września 2015

Kociołek Smaków Bazylia - OPINIA

Zapraszam na opinię o bazylii, jaką otrzymałam od sklepu Kociołek Smaków.



Bazylia jest przyprawą, którą używam do wielu potraw, od zup, po desery. Dla mnie uniwersalna, po prostu musi być zawsze w domu.

Po otwarciu opakowania czuć intensywny zapach, który unosi się po całej kuchni podczas gotowania.

Bazylia zapakowana jest w opakowanie, które niestety nie jest praktyczne. Po otwarciu nie nadaje się do ponownego zamknięcia, trzeba bazylię przesypać w inne. Moim zdaniem nie jest to wadą, ponieważ bardziej mi zależy na zawartości niż na idealnym opakowaniu.

Bardzo dużą zaletą dla mnie jest fakt, że nie zawiera konserwantów oraz glutaminianu sodu. W składzie znajdziemy tylko bazylię, naturalną i w 100% zdrową.

Jest drobno pokrojona, suszona. Lubię taką formę, ponieważ jest łatwiejsza w przechowywaniu. Z drobnej bazylii można zrobić np. panierkę do mięsa.

Aromatyczna, suszona, nadająca się niemal do każdej potrawy, idealna. Oczywiście polecam.








Zalety:
·      Aromatyczna.
·      Drobno krojona.
·      Suszona.
·      Bez konserwantów oraz glutaminianu sodu.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Kociołek Smaków oraz na FB.



Bazylię znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Super :) Uwielbiam bazylię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fajnie lubię bazylie i inne przyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bazylię uwielbiam i mam ją zawsze w domu. Jest idealna do mozarelli,mniam,mniam, i jeszcze raz mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie bazylia musi być obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazylię dodaje do pomidorów, sałatek, spagetti do mięsa nawet. Suszona bazylia wydaje się produktem idealnym, gramatura odpowiednia, chociaż opakowanie mogło by być bardziej praktyczne. Opinia o produkcie 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bazylia zdecydowanie u mnie ciągle jest używana.Czasami świeża ale zazwyczaj wybieram suszoną.Będę pamiętała o tej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy kuchnie Wloska wiec bazylia jest nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  8. w mojej kuchni to zadkosc nie przepadam za ta przyprawa ale moze sie to zmieni ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. do pizzy idealna :) powiem szczerze, że teraz jak karmię Kubusia ograniczam z przyprawami, ale dobrze wiedzieć :) link podsyłam siostrzyce ,ona uwielbia przyprawy
    w końcu odchudzają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. każda suszona przyprawa musi mieć swój smak i trwałość bazylia jest popularna i gości u mnie w kuchni często

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bazylie i dodaje ją do wielu dań choc z tej firmy jeszcze nie używałam przypraw. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo tak, zgadzam sie. Bazylia niezbedna, u nas tez musi być. Dobrze że ta jest bez dodatków chemicznych :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie że to w 100% tylko bazylia :)

    OdpowiedzUsuń