poniedziałek, 28 września 2015

Knittex Pończochy samonośne Nicole - OPINIA

Zapraszam na opinię o Pończochach samonośnych Nicole, jakie otrzymałam od firmy Knittex.





Możecie się śmiać, ale to pierwsze pończochy samonośne, z jakimi miałam styczność i powiem Wam szczerze, że są rewelacyjne, a metoda z pasem dla mnie poszła w zapomnienie.

Bardzo przypadło mi do gustu koronkowe zakończenie. Jest śliczne, niedrapiące (niestety mam doświadczenia z skarpetkami zakończonymi podobną koronką i straszne były), solidnie trzymają pończochę na swoim miejscu.

Kolejny dla mnie plus to ich solidność. Nic się z nimi nie dzieje po praniu, nadal pozostają ładne, przylegające do ciała i solidnie trzymają się na swoim miejscu.

Są bardzo wygodne, wręcz nie czuć ich, że się je nosi.

Nadają się na wiele okazji, zarówno na wielkie wyjścia jak np. ślub, jak i na co dzień.

U mnie zdały egzamin na 6+ i zdecydowanie je wam polecam.









Zalety:

·      Ładne zakończenie koronką.
·      Solidne.
·      Wygodne w noszeniu.
·      Na każdą okazję.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Knittex oraz na FB.


Pończochy samonośne Nicole znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. A gdzie zdjęcie na nogach??? Super lubie pończochy do sukienki to podstawa nie wbijają się w brzuch jak rajstopy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie zdjęcie na nogach??? Super lubie pończochy do sukienki to podstawa nie wbijają się w brzuch jak rajstopy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. na wesela i inne okazje do długich sukni i tych do kolan używam tylko pończoch samonośnych i tak od studniówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kilka razy pończochy. m.in. na moim ślubie :) Idealnie dobrane będą towarzyszyły długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla mnie bo rajstop nie trawie

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE STRZAŁ W 10 właśnie w mojej garderobie brakowało takiego cudeńka i nie mogłam trafić jakiś fajnych ,więc zakupiłam dzisiaj rajstopy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście za pończochami nie przepadam.Skoro je polecasz to jak będzie okazja skuszę się na ich przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście za pończochami nie przepadam.Skoro je polecasz to jak będzie okazja skuszę się na ich przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej firmy jeszcze nie miałam produktów, i w ogóle też jeszcze samonośnych pończoch nie nosiłam, może pora zacząć nosić skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) chociaż ja jeszcze nigdy pończoch nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bylam nigdy przekonana do ponczoch samonosnych, ale chyba zaryzykuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam pończochy :)) warto zakupić prezentowane skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ponczochy sa zarabisme mialam nienajednej duuzej imprezie i nigdy mi niespadly a wpadlam na nie kupujac na slub zarezykowalam i niezaluje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. kompletnie na pończochach się nie znam,zdaje się na opinię że te są dobre i posłużą dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze przyznać, że jeszcze nigdy nie nosiłam takich pończoch może skoro te sa takie super to czas to zmienić. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Muszą być bardzo wygodne. Monika P

    OdpowiedzUsuń