sobota, 5 września 2015

Angielska MODA KARKO Rybaczki dresowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o rybaczkach dresowych, jakie otrzymałam od Angielskiej MODY KARKO.







Spodnie są świetne. Bardzo dobre jakościowo, nie mechacą się (5 prań), nie rozciągają, nie farbują, czyli bez obaw można je prać w pralce. Kolor intensywny, ciemno różowy i taki pozostaje cały czas, nie blakną.

Są bardzo wygodne. Osobiście coraz bardziej lubię dresy, nie ważne czy to w domu, czy na spacerze z dziećmi, sprawdzają się świetnie. Nie krępują ruchów, można w nich szaleć i sprzątać J.

Moje spodnie były nowe, ale w Angielskiej MODY KARKO również rzeczy używane w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecam zobaczyć na własne oczy, jakie cuda można tam znaleźć J.










Zalety:
·      Nie mechacą się.
·      Nie rozciągają się.
·      Wygodne.


·      W Angielskiej MODZIE KARKO znajdziemy wiele ubrań w atrakcyjnych cenach, zarówno nowych jak i używanych.





Wady:
Brak





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Angielska MODA KARKO oraz na Allegro.

19 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska5 września 2015 15:34

    Fajne tylko ten kolor :) nie przepadam za takim różem

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jednym słowem, koniecznie muszę zajrzeć na stronkę

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tez lubie drechy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję,nie byłam zwolennikiem koloru różowego,ale o dziwo to się zmieniło.Idealne na rower,spacer z psiakiem,najważniejsze że się nie mechacą i kolor szybko nie blaknie
    bo to chyba podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek i do tego są wygodne.Z pewnością rybaczki długo posłużą Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie Amelce to na moją wielką :) dlatego nie ma zdjęć w nich :)

      Usuń
    2. A widzisz ostatnio były same ciuszki dla córuni to tak z przyzwyczajenia napisałam ;)

      Usuń
    3. A widzisz ostatnio były same ciuszki dla córuni to tak z przyzwyczajenia napisałam ;)

      Usuń
  6. Kolorek jest intensywny i bardzo ładny:) super,że spodnie się nie mechacą i nie tracą kolorku

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki, juz na pierwszy rzut oka wyglądają na bardzo wygodne i trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poznalam juz troche sklep Karko i bardzo podoba mi się oferta

    OdpowiedzUsuń
  9. ważne że wygodne i szybko się nie spierają,kolor ładny żywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za różowym, ale jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek :) najważniejsze że wygodne, już lookam co tam jeszcze w asortymencie

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby byl inny kolor byly by swietne a ja niecierpie rozowego tak to fajne sa ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wygodę, te spodnie dą idealne, dlatego chętnie zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne a ten kolorek mmm cudo. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń