sobota, 15 sierpnia 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Kiełbasianka z kurczakiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kiełbasiance z kurczakiem, jaką otrzymałam od sklepu Stek-Rol Sp. z o.o.



Jak byłam mała babcia taką robiła, pyszną, pachnącą nietłustą. Tak którą znalazłam w słoiku przypomina mi właśnie tamten smak.

W smaku jest pyszna lekko słona i lekko ostra. Nie znajdziemy w niej tony tłuszczu czy białego smalcu, za to znajdziemy mięsko i galaretkę.

Kiełbasiankę można bez problemu rozsmarować.

W słoiku mamy 300g, co wystarcza na dużą ilość kanapek.

Dla mnie smak z dzieciństwa, który polecam J.









Zalety:
·      Smak z dzieciństwa.
·      Mało tłuszczu.
·      Dużo mięska i galaretki.
·      Wystarcza na sporo kanapek.
·      Można rozsmarować.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

11 komentarzy:

  1. lubie takie cuda ze słoiczka sa pyszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sloiki sa bardzo dobre I zawsze mam pewnosc,ze jak kupię to na pewno kazdemu smakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię dania ze słoika jak nie ociekają tłuszczem

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia Surowska15 sierpnia 2015 14:55

    Kusisz kobieto :) Chyba mnie przekonasz do takich dań ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto kupić coś smacznego i sprawdzonego w końcu te wszystkie wędliny ze sklepów też szybko się nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto kupić coś smacznego i sprawdzonego w końcu te wszystkie wędliny ze sklepów też szybko się nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. kielbaska to niebo w gebie jest pyszna jak dla nie zreszta wiele produktow tej firmy jest pyszne ja je lubie

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiesz, że o takiej kiełbasiance nigdy nie słyszałam ? Kurczaczki warto spróbować :) Obecnie jak karmię piersią boję się nowości,jednak mam w domku takiego głodomorka co chętnie by sobie pojadł :D zwłaszcza że kiełbaskę lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego co zauważyłem jest razem 80 % miesa w tym słoiku całkiem przyzwoicie warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wyjadać galaretkę z takich słoiczków, a i mięsko się nie marnuje bo mąż zje. Po obejrzeniu zdjęć zrobiłam się głodna :(

    OdpowiedzUsuń