czwartek, 6 sierpnia 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Boczek Kołodzieja - OPINIA

Zapraszam na opinię o Boczku Kołodzieja, jaki otrzymałam od sklepu Stek-Rol Sp. z o.o.




Boczek uwielbiam, ale ten „słoikowy” mało boczek mi przypominał. Ten jest wyśmienity i czuć, że jemy boczek a nie coś, co tylko się nim nazywa.

Opakowanie to słoik z dość szerokim otworem. Nie ma problemu, aby z niego wydobyć boczek zarówno po kawałku, jak i w całości na talerzyk.

Kolejny duży plus dla mnie to mała ilość białego smalcu, a duża ilość mięska oraz galaretki, która jest słona, ale nie przesadnie.

Boczek można bez problemu kroić w plastry i kłaść na kanapki. Jest go 300g i uwierzcie mi kanapek wychodzi dość sporo.

Jedyna wada jest tak pyszny, że jemy dużo i idzie w pup…. J. A tak na poważnie, zniknął szybko i go polecam.








Zalety:
·      Smak boczku.
·      Mało białego smalcu.
·      Dużo mięska i galaretki.
·      Starcza na wiele kanapek.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.



11 komentarzy:

  1. Wszystkie ich produkty w sloikach sa rewelacyjene Niebo w gębie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska6 sierpnia 2015 11:02

    Wygląda apetycznie ale ja chyba jestem wogóle nie miłośniczką takich przysmaków

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mojego męża w delegację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym, , musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kolejne :) ale to wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już słyszałam nie raz o tej marce i o boczku ...:) Nigdy nie przepadałam za boczkiem bo zawsze wydawał się tłusty ale ten wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój mąż uwielbia takie jedzonko ale boczku ze słoika chyba jeszcze nie jadł musze mu o tym powiedzieć może trafi w jego kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jedyna wada to jest i nima bo jest tak pyszny a co tam raz na jakis czas niech wejdzie nam w pupe wolno nam boczus jest pyszny mniam

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. osz kurczaczki... mój żołądek wariuje :) nic tylko skosztowac.. choć ja mamuska karmiąca mogę tylko dorobinkę ..
    a co do pupki.. to Kochana zanim tam trafi to połaskocze nasze podniebienie i żołądek.. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taka galaretke z mieskiem :)

    OdpowiedzUsuń