poniedziałek, 24 sierpnia 2015

OleMole Fotoksiążka GRANDE PANORAMA - OPINIA

Zapraszam na opinię o Fotoksiążce GRANDE PANORAMA, jaką otrzymałam od firmy OleMole.



W domu posiadałam już foto książkę, ale tamta a ta to zupełnie inna, jakość. Gdy tylko otworzyłam przesyłkę zachwyciła mnie, a każdy, kto ją ogląda twierdzi, że jest wspaniała.

 Pierwsze, na co chciałabym zwrócić uwagę to zdecydowana poprawa, jakości zdjęć. Chciałam mieć pamiątkę z wesela, niestety nie mieliśmy fotografa, a zdjęcia robione były słabej, jakości cyfrówką. Nie były zachwycające i bałam się, że po powiększeniu będę po prostu brzydkie. Wyszły piękne, wyraźne, bez jakichkolwiek oznak ich kiepskiej, jakości.

Kolejny dla mnie duży atut to oprawka twarda Soft Touch. Dzięki takiemu rozwiązaniu książka posłuży lata, jako wspaniała pamiątka.

Strony są satynowe, solidne, dość grube. Śmiało mogę stwierdzić, że nie będą wypadać, targać się czy niszczyć podczas normalnego używania.

Grafikę oraz rozłożenie i ilość zdjęć wybieramy sami w specjalnym programie pobieranym z strony. Program jest łatwy w użyciu pod warunkiem, że dokładnie przeczytamy instrukcję, jak się po nim poruszać. Znajdziemy w nim bardzo wiele różnego typu szablonów, dzięki którym możemy stworzyć, co nam się tylko zamarzy J. Bardzo spodobał mi się fakt, że można wykorzystywać tło z różnych szablonów w jednej książce i choć teraz z tego nie skorzystałam, na pewno to zrobię.


Piękna i solidna, wspaniała pamiątka na wiele lat, w którą warto zainwestować. Polecam zarówno do zachowania w domu, jak i na prezent, który zachwyci każdego.










Zalety:
·      Wysoka jakość.
·      Okładka twarda Soft Touch.
·      Duża.
·      Satynowe, dość grube strony.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę OleMole oraz na FB.


Fotoksiążkę GRANDE PANORAMA znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska24 sierpnia 2015 16:44

    Jakoś nie mogę się zdobyć by ja zamówic choć chodzi mi po głowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozyteczna rzecz Pamiatki uwieczniajace chwile z bliskimi sa cudowne Po latach zawsze ze wzruszeniem się do tego wraca i warto zainweatowac w trwalosc takich wspomnien

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy i równiez polecamy. Fotoksiążka to wspaniala pamiatka, Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że samemu decydujemy jakie zdjęcia i jak mają wyglądać (szablony wybieramy sami bez niczyich sugestii)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł z tą fotoksiążką.Niby nic wielkiego a ile mamy możliwości i możemy ją mieć dokładnie taką jaką sobie w 100% stworzymy sami.Muszę pomyśleć nad nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że nie mam jeszcze żadnej fotoksiązki choć już nie raz chciałam taką zamówić, może tym razem sie skuszę. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie książki są coraz popularniejsze i doskonale zastępują albumy. Świetna pamiątka, tym bardziej z wesela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie taka forma.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna alternatywa na zwykły album do zdjęć,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna <3 Aniu to 8 rocznica za Wami :)
    Powiem szczerze, że taka foto-książka to piękna pamiątka. co jest fajne, to ,że jak widze po Tosi, ogląda album ze zdjęciami i jak tylko spuszczę wzrok.. jakiegoś zdjęcia nie ma - w fotoksiążce takiego zdarzenia by nie było :) Można ją podarować np. rodzicom w podziękowaniu, albo zostawić dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka foto ksiazka to cos wspanialego mam juz jedna jest pamiatka na dlugie lat i jest czyms innym niz zwykle zdjeciae fajnie miec w domu taka Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń