poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Kociołek Smaków Mieszanka warzyw suszonych (włoszczyzna) - OPINIA

Zapraszam na opinię o mieszance warzyw suszonych (włoszczyzna), jaką otrzymałam od sklepu Kociołek Smaków.


Muszę się przyznać, że wybrałam mieszankę do testów, ponieważ byłam jej bardzo ciekawa. Włoszczyzny w wersji suszonej nigdy nie używałam i bardzo mile mnie zaskoczyła.

Znajdziemy w niej marchew, por, cebulę, lubczyk, pietruszkę i pasternak, czyli w sumie to, co się zazwyczaj dodaje do zupy. 100g mieszanki zastępuje aż 1kg świeżych warzyw a to spora oszczędność.


Mieszanka nie zawiera konserwantów oraz glutaminianu sodu, czyli jest bezpieczna i zdrowa, bez obaw można dodawać do potraw dla dzieci.

Smak i aromat są dokładnie takie same jak bym gotowała warzywa surowe.

Opakowanie nie nadaje się do przechowywania z braku możliwości ponownego zamknięcia, ale dla mnie liczy się zawartość, a nie opakowanie.

Według mnie świetnie zastępuje świeże warzywa i polecam.









Zalety:
·      Świetna alternatywa świeżych warzyw.
·      Wydajna.
·      Smak i aromat jak przy dodaniu świeżych warzyw.
·      100g mieszanki zastępuje 1kg świeżych warzyw.
·      Dość drobno krojone.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kociołek Smaków oraz na FB.


Mieszankę warzyw suszonych (włoszczyzna) znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Firmę znam i lubię Nie wiem jakie maja sposoby,pewnie jakies tajne ale ich przyprawy są rewelacyjne Dania nimi doprawione nabieraja cudownego smaku i zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska3 sierpnia 2015 20:51

    Przyznam się szczerze że nie używałam suszonych warzyw. Zwykle mam zamrożoną marchew koper i pietruszkę-natkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam suszonej włoszczyzny i aż jestem zaskoczona jaka mieszanka jest wydajna a dużo używam włoszczyzny.Będę na przyszłość pamiętała o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam suszonej włoszczyzny i aż jestem zaskoczona jaka mieszanka jest wydajna a dużo używam włoszczyzny.Będę na przyszłość pamiętała o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super mi mama suszy dużo warzyw naprawde to super sprawa,te muszą być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  6. super mi mama suszy dużo warzyw naprawde to super sprawa,te muszą być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. o prosze nawet nie wiedzialam ze az kg :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena Potyrała3 sierpnia 2015 22:12

    W sam raz na zimę kiedy w ogródku brak swoich warzywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. suszone warzywa jakos mnie nieprzekonuja choc firma ma rewelacyjne przyprawy a moze kiedys sie skusze na takie warzywa Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem szczerze, że teraz mimo mamy warzyw pod dostatkiem taka mieszanka i tak jest dobra :) przecież czasem mamy zachciewajkę a pogoda nie dopieszcza.. wiec siep na wodę + mięsko i rosołek jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i chetnie urzywam choc z innej firmy. Fajna alternatywa do zimowej kuchni. Latem wole te swierze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie przyprawy, szczegolnie dodaje do zup co prawda innej firmy ale może skuszę sie na tą

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz w sezonie wiadomo wybieramy świeze warzywa,na jesień i zimę mieszanka w sam raz przyda się do zup

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię zimą suszone warzywa w zupce :)

    OdpowiedzUsuń