sobota, 29 sierpnia 2015

Kemuri Kubek Mały Bohater - OPINIA

Zapraszam na opinię o kubku Mały Bohater, jaki otrzymałam od firmy Kemuri.



Nie będzie to standardowa opinia, wybaczcie, ale jakości kubka się nie da ocenić. Podejrzewam, że jak każdy rzucony o ziemie się rozbije, ale jakoś nie zamierzam sprawdzać J.

Wybrałam grafikę z myszką i mnie się ona bardzo podoba. Kubek jest ciągle w użyciu, a grafika nie została ani troszkę naruszona (myty ręcznie).

Kolejny plus dla mnie to fakt, że w środku kubek jest seledynowy, a nie biały. Z doświadczenia wiem, że kolorowe środki dużo wolniej „zachodzą” np. herbatą.

Mnie się podoba i z swojej strony polecam.











Zalety:
·      Śliczny.
·      Seledynowy środek.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kemuri oraz na FB.


Kubek Mały Bohater znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska29 sierpnia 2015 16:31

    Wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dzis przegladalam z lekka stronę Kemuri i nie znalazlam takich kubkow wiadomo jak sie przeglada na telefonie i dzieki tobie juz wiem ,ze sa

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, wystawić recenzje takiemu kubeczkowi to nie łatwa sprawa... U nas z reguły kubki żyja kilka tygodni... Potem albo pękają pod wpływem goracej wody, albo się wyszczerbiają... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki mój Mikołajek pije z butelki to kubki u mnie mają długą żywotność a jak będzie później....;) Wizualnie mi się podoba z fajną aplikacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te rzeczy z Kemuri te słodkie zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kubek ładnie wygląda pewnie długo posłuży fajny zielony kolor-pobudzający i kolor nadziei

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny i dotego zielony moj kolorek swietny jest ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny i też lubię kubki gdzie w środku jest kolor a nie biel

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sama piłabym z niego kawkę :)

    OdpowiedzUsuń