piątek, 3 lipca 2015

Sklep Fanex Wiśnie w żelu - OPINIA



Zapraszam na opinię o wiśniach w żelu, jakie otrzymałam od sklepu Fanex.




Nigdy nie kupowałam takich owoców w żelu, jakoś nie było okazji, w sumie nie widziałam nawet w sklepach. Okazały się pyszne i praktyczne, ale po kolei J.

W słodziutkim żelu znajdziemy duże wiśnie. Są w całości, tylko bez pestek. Smak wspaniały, a ja za wiśniami nie przepadam. Słodycz żelu sprawia, że znika kwaśny smak, typowy dla wiśni.

Wiaderko mieści 3 kg. Jest to bardzo dużo, ponieważ co byśmy nie robili wystarczy niewielka ilość.

U mnie na pierwszy ogień były robione rolady drożdżowe. W smaku pyszne, ale wizualnie nie do końca, ponieważ żel wypływał. Jednak nam tak posmakowały, że wygląd nie był ważny.

Następny w kolejności był makaron muszelki i na wierzch łyżka wiśni. Pyszności i obiad gotowy w 20 minut, a z smakiem każdy zjadł.

Wiśnie doskonale nadały się do bułeczek. Wyszły smaczne, słodziutkie, ale nie mdłe. Żel sprawił, że nie były suche i znikały bardzo szybko.

Teraz Was może zaskoczę, ale Amelka zjada z nimi chlebek. Kanapki bardzo jej smakują, brała je również do szkoły gdzie poczęstowanie dzieci były zachwycone.

Wspomnę jeszcze o aromacie, która wydobywała się z każdej potrawy. Jest zachęcający, naturalny, wiśniowy.

Wiśnie w żelu można użyć naprawdę do wielu potraw, a wiele z nich jeszcze nie sprawdzałam, co mam zamiar nadrobić. Są świetne i zdecydowanie Wam polecam.








Zalety:
·      Pyszne.
·      Słodziutkie.
·      Do wielu potraw.
·      Całe wiśnie bez pestek.
·      Wydajne.
·      Aromatyczne.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sklep Fanex oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. O jeju uwielbiam wszystko co wisniowe A takie wiaderko rozkoszy mmm zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jakby smakowały w pączkach - tak zastępując tradycyjną marmoladę. Szkoda tylko, że w tak dużym opakowaniu jakby były też w mniejszych to chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. nic tylko siasc i lyzkami jesc nawepwńo sa pyszne i mozna dac do wszystkiego pewnie pyszne sa z bułeczka i kakao do tego

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Aniu mi chrapkę zrobiłaś, ale Kochana nie mogę :( karmię.. nie mniej jednak polecę mamusi , bo Ona też lubi makaronowe pyszności z dodatkiem wiśni

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sporo wisni w jednym wiaderku :) no rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia Surowska3 lipca 2015 13:27

    Już mam ochotę na ciasto z wiśniami :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością wykorzystam wiśnie do różnych deserów bo ja takie właśnie lubię.Teraz zajadam się czereśniami z własnego drzewa bo wiśnie mieliśmy ale właśnie za mało "schodziły" nam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością wykorzystam wiśnie do różnych deserów bo ja takie właśnie lubię.Teraz zajadam się czereśniami z własnego drzewa bo wiśnie mieliśmy ale właśnie za mało "schodziły" nam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za wiśniami,ale takie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wisnie :) budyń z wiśniami, kasza manna, naleśniki, sernik :) tylko kurde 3 kg to na duuuużą rodzinę. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chętnie zjadł ciasto albo naleśniki z wiśniami muszę żonę zachęcić bo zrobiłaś mi teraz apetytu

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wiśnie, takich jeszcze nie widziałam w sklepie, ale jak znajdę to już mam na nie pomysł :) pozdrawiam Kasia Żukowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wisienki w kazdej postaci, te z pewnoscia tez bym pokochala. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio mialam zachcianki na wisienki ale niestety nie mamy kolo domu a ciasto z wisniami pycha jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. czego to ludzie nie wymyślą :) aż ślinka cieknie :) nawet nie wiedziałam że można coś takiego kupić

    OdpowiedzUsuń