wtorek, 2 czerwca 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Ząb czarownicy” - OPINI

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Ząb czarownicy”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.



Książka opowiada o kocie – dentyście, który wyrywa zęba czarownicy. W zamian za zapłatę dostaje jej zęba i od tej pory zaczynają dziać się różne, dziwne rzeczy.

Historia napisana prostym, zabawnym językiem. Dzieci słuchają ją z wielką ochotą. Wciąga zarówno małego czytelnika jak i dorosłego (czytając synkowi sama nie mogłam oderwać się od lektury J).


Ilustracje proste, mało kolorowe, ale mają w sobie to coś. Dziecko z chęcią je ogląda, pokazuje na nich kotka.


Litery nie są drobne, a co za tym idzie dobrze się ją czyta. Amelka sama chętnie po nią sięgała, ćwicząc czytanie.

Książeczka przypadła do gustu zarówno mnie jak i dzieciom. Cała nasza trójka poleca.






Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Prosty tekst.
·      Nie drobne litery.
·      Proste, ale podobające się dzieciom obrazki.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont.


Książkę pt.: „Ząb czarownicy” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Coś ciekawego ;) Fajnie,że córka chętnie czyta książkę tzn że jest bardzo ciekawa i wciągająca.Po takiej opinii każdy rodzic wie co kupić dziecku do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOt dentysta :) Żeby to było mozliwe :) Dzieciaki na pewno nie uciekały by z fotela :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiazeczka po niekad moze zachecic dziecko do pojscia do dentysty .fajnie ze az trzy osoby u was ja polecaja

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książeczka i oryginalna fabuła :) Ja to chętnie bym wyrwała zęba teściowej ,albo najlepiej wszystkie :D (byłoby śmiesznie :D -żartuje sobie :)
    Fajny sposób by przyzwyczaić nasze maluchy do stomatologa

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo cos ciekawego, takiej ksiazeczki o takiej historyjce jeszcze nie widzialam i mnie zaciekawila az jestem jej ciekawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka warta uwagi a nie każde dziecko jest łatwo zachęcić do czytania to mamy nadzieję,że ta podbije serca naszym dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli zapisuję kolejną książeczkę do kolejki zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:12

    Fajnie wiedzieć co warto dziecku kupić jeśli chodzi o książeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:57

    Przydatna dla dziecka któremu rusza się ząbek albo trzeba leczyć ząbki. Kot dentysta trochę przełamuje stereotyp złego dentysty.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla nas :( mały się boi czarownicy

    OdpowiedzUsuń